eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ıvır zıvırcıyım yemekçi değilim çikolata bisküvi gofret tarzı şeyler yerim rejim olmasa var ya
Ben ıvır zıvıra atıştırmalığa karşıyım valla. Etçiyim daha çok yoksa karnım doymuyor birşey anlamıyorum karnım doymazsa agresif oluyorum sağa sola sataşıyorum.. Sizin memleket Adana'ya gelendede favori hergün gittiğim mekan " Hadırlı " restoranttır, Güzelyalı,Menderes blv.