onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afiyet olsun başkan yarasın.. Neyseki rejimdeymişsin, olmazsan neler neler mideye inecekti aceba
ben ıvır zıvırcıyım yemekçi değilim çikolata bisküvi gofret tarzı şeyler yerim rejim olmasa var ya