eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizde adana pozantı akçatekir yaylasındayız.dedim ya ben bu dağı bir yerden tanıyorum çok alçak toroslar dedim içimden @onlinecihan; bende şimdi haşalma kuru fasulye ve haşlama bulgur ve yeşil mercimek yedim.rejimdeyim
Afiyet olsun başkan yarasın.. Neyseki rejimdeymişsin, olmazsan neler neler mideye inecekti aceba