• 15-06-2022, 21:10:34
    #28
    Tamamen iradenle alakalı bir şey kardeşim
    Ben de 4-5 kg vermek istedim, kilolu olduğumdan değil yakışacağını düşündüm. şansıma ramazan rastladı, sahuru yapmıyordum sadece iftar ile tüm günümü geçiriyordum ve günün koşuşturmasında baya kalori harcıyordum. 30 gün boyunca sadece 2-3 gün akşam kötü hale geldim onun haricinde alışılıyor. İstediğim kiloya vardım. Şuan da almamak bir sabah bir de akşam yiyorum ama 5-6 dan sonra yemeyi kesinlikle bırakman lazım.
    Çay içinde ben de zamanında 3 şeker kullanıyordum sonra bir bir azaltmaya başlattım şuan 1 tane kullanıyorum. 1 den aşağı düşemedim azcıkta olsa tatlanması lazım Sen de şekeri 1 e düşür, inan çok daha basit.
  • 15-06-2022, 21:31:48
    #29
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zayıflamanın %70'i mutfakta %30'u spordadır. Bu nedenle ağzını biraz tutmayı öğrenmelisin canımın içi
    Bisiklet al çık dışarı her sabah bir iki tur at eve gel yediklerine dikkat et. Bu yaz bu döngüyü tekrarla yeni yıla harika şekilde başla.
    Hem üniversiteye gideceksin hatunları nasıl düşürmeyi planlıyorsun heee bu kilolarını ver mutlaka. (bakma böyle dediğime senden kiloluyum bende vermek istiyorum)
    Kralım Doğum günün kutlu olsun rabbim herşeyi gönlüne göre versin
  • 15-06-2022, 21:32:12
    #30
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işin temeli psikoloji bence odaklanır ve mutlu olursanız hayatınız düzene girecektir. Yazio isimli uygulama ile günlük kalorini takip et hangi gıda gereksiz gör ona göre bir beslenme belirle
    Doğru hocam ama bu sınav döneminde doğal olarak stres oluyor,böyle olunca da yemek yemek benim için bir mola haline dönüşüyor.Güçlü bir irade lazım dediğiniz gibi

    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan yaptığım bir taktik var
    Sabah normal kahvalti ekmeksiz
    Oglen sadece corba kelle paca haric
    Aksam önce spor sonrasinda yemek yok sadece zayiflama kürü( ev yogurdu,limon, sade soda)

    3. Gundeyim sıkılaşmayi hissediyorum, suan çok açım ama tınlamıyorum. Çay içicem birazdan. 3 gun kayıp 1.5 kg
    Şu sınav bitsin de her şeyi düzenleyeceğim inşallah.

    engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen iradenle alakalı bir şey kardeşim
    Ben de 4-5 kg vermek istedim, kilolu olduğumdan değil yakışacağını düşündüm. şansıma ramazan rastladı, sahuru yapmıyordum sadece iftar ile tüm günümü geçiriyordum ve günün koşuşturmasında baya kalori harcıyordum. 30 gün boyunca sadece 2-3 gün akşam kötü hale geldim onun haricinde alışılıyor. İstediğim kiloya vardım. Şuan da almamak bir sabah bir de akşam yiyorum ama 5-6 dan sonra yemeyi kesinlikle bırakman lazım.
    Çay içinde ben de zamanında 3 şeker kullanıyordum sonra bir bir azaltmaya başlattım şuan 1 tane kullanıyorum. 1 den aşağı düşemedim azcıkta olsa tatlanması lazım Sen de şekeri 1 e düşür, inan çok daha basit.
    Senin güzel denk gelmiş ramazanla birlike.Ben ramazanda genelde kilo alırım Benim açgözlülüğümden dolayı maalesef.
    Şeker olayı denenebilir bence.1 şeker bence de ideal bir rakam çünkü vücudun doğal olarak şekere de ihtiyacı var diye düşünüyorum.
  • 15-06-2022, 21:32:32
    #31
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kralım Doğum günün kutlu olsun rabbim herşeyi gönlüne göre versin
    Eyvallah sağ olasın kral
  • 15-06-2022, 21:35:06
    #32
    Misafir; hocam su diyeti ile 10 günde 7kg verdim sağlıklı olmadığını söylüyorlar ama ben bi diyetisyen eşliğinde tuttum biraz zorlandım ve başardım verdiğim kiloları geri almadım aradan 1 aydan fazla süreç geçti bi araştır yada bi bak derim yani
  • 15-06-2022, 21:37:50
    #33
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Lucien; hocam su diyeti ile 10 günde 7kg verdim sağlıklı olmadığını söylüyorlar ama ben bi diyetisyen eşliğinde tuttum biraz zorlandım ve başardım verdiğim kiloları geri almadım aradan 1 aydan fazla süreç geçti bi araştır yada bi bak derim yani
    Sanırım dediğiniz şey Su Orucu.Birkaç ay önce çok fazla araştırma yaptım,Youtube'de birçok video izledim.Günlük vlog olarak çekenler bile vardı,neredeyse tüm videoları izledim diyebilirim.
    Diyetisyen'e gittiğimde bunu da soracağım kendisine ama muhtemelen zararlı diyecektir.
    Ama sanıyorum bu su orucunun faydasını (otofaji) bulan adam nobel ödülü almıştı.
  • 16-06-2022, 01:06:33
    #34
    kalori açığı olması gerekiyor. Ama bunu yaparken metabolizmanızı düşürecek şeyler yapmayın. Bol su tüketin.
    kalori açığı sırasında aynı anda bol bol yemelisiniz. Nasıl olacak bu? kalorisi az olan şeyler ve kaliteli şeylerden bol yiyeceksiniz. (bakliyat, balık, sebze, yumurta, kuruyemiş, meyve, kefir,turşu)
    Sporu ölçülü olarak ve kas/yağ oranını arttırma hedefi ile yapacaksınız. kompleks karbonhidrat yemelisiniz sadece ve mümkün olduğunca da bunu spordan 30 40 dk önce yapın. spor sonrası da protein almalısınız. kas/yağ oranı fazla olan kişi zor kilo alır ve metabolizması hızlıdır.
    gece erken yatıp sabah erken kalkmalısınız.
    stresten uzak durmalısınız.
  • 16-06-2022, 14:12:35
    #35
    ekmek, şeker, meyve bunları yemeyi bırakırsanız, siz de Şirinleri görebilirsiniz.
  • 16-06-2022, 17:47:47
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 senedir sadece okula git gel yaptım hocam.Şu sınav bitsin hayırlısıyla başlayacağım spora
    Aynı ben sınavı bekliyorum