• 15-06-2022, 18:47:33
    #1
    Herkese hayırlı günler diliyorum.18 yaşında 173 cm 85-90 kg arasında bir kardeşinizim.
    8.sınıfa yani 14 yaşıma kadar zapzayıf birisiydim.Gerçekten çok zayıftım yani.8.sınıfa geldiğimde sınav stresi ve baharatlı-salçalı yediğim bir sürü tosttan sonra bayağı kilo almaya başladım.
    O zamandan bu zamana kadar yaklaşık 4 senedir saçımda ve yüzümde egzema var.Bunun dışında çok fazla kilo aldığımı hatırlıyorum.Pandemi zamanında da 5-10 kg almışımdır tahminen.

    Şu an 85-90 kg arasında gidip geliyorum.Vücudumun üst tarafı pek kilolu değil,belki de omuzlarım geniş olduğundan göstermiyordur.
    Ama bacaklarım ve kalçam fazla kilolara sahip.Armut vücut tipi deniyor sanırım ama öyle bir vücuda sahibim.
    Bu kiloya ve yağ oranına rağmen baldır kaslarım gayet görünür durumda.Keza bacak kaslarım da öyle.Yani 15 kilo falan versem fiziğim bayağı güzel görünecek diye düşünüyorum.

    4 senedir bir türlü kilo veremedim.Asitli şeyler neredeyse hiç içmem.Kahvaltıda ve akşam yemeğinde ekmek tüketirim(fırın ekmeği)
    2 şekerli çay içerim.Abur cubur yemeyi de severim (maalesef )

    Aramızda mutlaka zayıflayan kişiler vardır,Bu konuyu sizlerin tavsiyelerini dinlemek için açtım.Vakit ayıran herkese teşekkür ediyorum.
  • 15-06-2022, 18:48:51
    #2
    Giren çıkandan az olmalıdır.

    Az ye, çok hareket et ; özellikle uzun ve düzenli yürü.
  • 15-06-2022, 18:51:14
    #3
    ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giren çıkandan az olmalıdır.

    Az ye, çok hareket et ; özellikle uzun ve düzenli yürü.
    1 senedir sadece okula git gel yaptım hocam.Şu sınav bitsin hayırlısıyla başlayacağım spora
  • 15-06-2022, 18:52:05
    #4
    şekeri - princi - ekmeği kes bol bol yürü az ye birde limon ve su tüketimini artır. ( ben bu şekilde 3 ayda 20 kg vermiştim )
  • 15-06-2022, 18:53:16
    #5
    egl_ideagrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şekeri - princi - ekmeği kes bol bol yürü az ye birde limon ve su tüketimini artır. ( ben bu şekilde 3 ayda 20 kg vermiştim )
    3 ayda 20 kg gayet güzel bir sayı hocam.Dediklerinizi dikkate alacağımdan şüpheniz olmasın
  • 15-06-2022, 18:54:37
    #6
    Zayıflamanın %70'i mutfakta %30'u spordadır. Bu nedenle ağzını biraz tutmayı öğrenmelisin canımın içi
    Bisiklet al çık dışarı her sabah bir iki tur at eve gel yediklerine dikkat et. Bu yaz bu döngüyü tekrarla yeni yıla harika şekilde başla.
    Hem üniversiteye gideceksin hatunları nasıl düşürmeyi planlıyorsun heee bu kilolarını ver mutlaka. (bakma böyle dediğime senden kiloluyum bende vermek istiyorum)
  • 15-06-2022, 18:55:27
    #7
    Kategori Moderatörü
    Benim boyum uzun senden ancak bende 95 kilolara ulaşmış birisiyim sonrasında 73 lere düşüp her seferinde 80 e kadar gider gelirim şuanda 70 e düştüm.
    Yaptıklarım sabah aç karna türk kahvesi içip 1 saat en az yürüyüş öğlen 12 de kahvaltı hafif haşlanmış yumurta yağsız peynir vs. Yapabilirsen bir de akşam yuru. Akşam 6 7 den sonra yemeyi kes. Gidebilirsen spor salonuna git her gün. En önemlisi kalori açığı ve protein düzenli almak
  • 15-06-2022, 18:57:11
    #8
    Kategori Moderatörü
    Bu arada bisiklet aldım düzenli bisiklete binmeye niyetim var bir daha kilo almamak lazım he bir de şu var ben 34 yaşındayım senin vermen daha kolay olur
  • 15-06-2022, 18:58:22
    #9
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zayıflamanın %70'i mutfakta %30'u spordadır. Bu nedenle ağzını biraz tutmayı öğrenmelisin canımın içi
    Bisiklet al çık dışarı her sabah bir iki tur at eve gel yediklerine dikkat et. Bu yaz bu döngüyü tekrarla yeni yıla harika şekilde başla.
    Hem üniversiteye gideceksin hatunları nasıl düşürmeyi planlıyorsun heee bu kilolarını ver mutlaka. (bakma böyle dediğime senden kiloluyum bende vermek istiyorum)
    Üniversite işi biraz sıkıntı bu netlerle,mezuna kalmayı düşünüyorum
    Ama genel olarak sanırım insanın başına ne geliyorsa nefsinden geliyor

    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim boyum uzun senden ancak bende 95 kilolara ulaşmış birisiyim sonrasında 73 lere düşüp her seferinde 80 e kadar gider gelirim şuanda 70 e düştüm.
    Yaptıklarım sabah aç karna türk kahvesi içip 1 saat en az yürüyüş öğlen 12 de kahvaltı hafif haşlanmış yumurta yağsız peynir vs. Yapabilirsen bir de akşam yuru. Akşam 6 7 den sonra yemeyi kes. Gidebilirsen spor salonuna git her gün. En önemlisi kalori açığı ve protein düzenli almak
    Kesinlikle hocam yürüyüş çok önemli elimden geldiği kadar yapmaya çalışacağım,tavsiyeleriniz için de teşekkür ederim
    • Celilkilic
    Celilkilic bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.