Hocam bu işin temeli psikoloji bence odaklanır ve mutlu olursanız hayatınız düzene girecektir. Yazio isimli uygulama ile günlük kalorini takip et hangi gıda gereksiz gör ona göre bir beslenme belirle
Doğru hocam ama bu sınav döneminde doğal olarak stres oluyor,böyle olunca da yemek yemek benim için bir mola haline dönüşüyor.Güçlü bir irade lazım dediğiniz gibi
Suan yaptığım bir taktik var
Sabah normal kahvalti ekmeksiz
Oglen sadece corba kelle paca haric
Aksam önce spor sonrasinda yemek yok sadece zayiflama kürü( ev yogurdu,limon, sade soda)
3. Gundeyim sıkılaşmayi hissediyorum, suan çok açım ama tınlamıyorum. Çay içicem birazdan. 3 gun kayıp 1.5 kg
Şu sınav bitsin de her şeyi düzenleyeceğim inşallah.
Tamamen iradenle alakalı bir şey kardeşim

Ben de 4-5 kg vermek istedim, kilolu olduğumdan değil yakışacağını düşündüm. şansıma ramazan rastladı, sahuru yapmıyordum sadece iftar ile tüm günümü geçiriyordum ve günün koşuşturmasında baya kalori harcıyordum. 30 gün boyunca sadece 2-3 gün akşam kötü hale geldim onun haricinde alışılıyor. İstediğim kiloya vardım. Şuan da almamak bir sabah bir de akşam yiyorum ama 5-6 dan sonra yemeyi kesinlikle bırakman lazım.
Çay içinde ben de zamanında 3 şeker kullanıyordum sonra bir bir azaltmaya başlattım şuan 1 tane kullanıyorum. 1 den aşağı düşemedim azcıkta olsa tatlanması lazım

Sen de şekeri 1 e düşür, inan çok daha basit.
Senin güzel denk gelmiş ramazanla birlike.Ben ramazanda genelde kilo alırım

Benim açgözlülüğümden dolayı maalesef.
Şeker olayı denenebilir bence.1 şeker bence de ideal bir rakam çünkü vücudun doğal olarak şekere de ihtiyacı var diye düşünüyorum.