
Ben de 4-5 kg vermek istedim, kilolu olduğumdan değil yakışacağını düşündüm. şansıma ramazan rastladı, sahuru yapmıyordum sadece iftar ile tüm günümü geçiriyordum ve günün koşuşturmasında baya kalori harcıyordum. 30 gün boyunca sadece 2-3 gün akşam kötü hale geldim onun haricinde alışılıyor. İstediğim kiloya vardım. Şuan da almamak bir sabah bir de akşam yiyorum ama 5-6 dan sonra yemeyi kesinlikle bırakman lazım.
Çay içinde ben de zamanında 3 şeker kullanıyordum sonra bir bir azaltmaya başlattım şuan 1 tane kullanıyorum. 1 den aşağı düşemedim azcıkta olsa tatlanması lazım
Sen de şekeri 1 e düşür, inan çok daha basit.
Benim açgözlülüğümden dolayı maalesef.