Anket Türkiye - Yunanistan Savaşı Başlar Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 339
Türkiye - Yunanistan Savaşı Başlar Mı?
Başlamaz
%49,85 (169 Oy)
Bilemem
%7,37 (25 Oy)
Tam Deniz Havası
%42,77 (145 Oy)
  • 11-06-2022, 16:10:51
    #64
    Yunanistan bir yerlere güvenmese bize baş kaldırmaz.
  • 11-06-2022, 16:28:46
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Irak suriyeden sonra sıra türkiyenin geleceği yıllardır bilinen bir şey. Yunanısitan sadece ermenistan ve pkk gibi taseron, malum abdnin ve avrupanın köpeği.

    Türkiye tek mermi atsa abd işgal için hazırda bekliyor. Asıl senaryo bu. Hedef bu olduğu için her türlü kışkırtacaklar.
    Daha kolay yol ise İÇ AYAKLANMA. Tayyip gitsin diye abdye yunana yardım edecek sayısız sürü var. Pahalılık gıda kıtlığı vd yolları kullanarak savaşa kadar kaşıyacaklar.

    15 temmuz gecesi tayyip gidecek diye sevinenler, başarısız olunva tiyatro diye edebiyat yaptı. Bugün abd ve yunana yardım etmeye hazırlar.
    Mesele ağaç değil, ekonomi değil, hala anlamadın mı arkadaş...
  • 11-06-2022, 16:37:19
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Promedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şu konuya tam üçüncü kezdir yorum yapıyorum. Vallahi aldatıyorlar sizi. Ne Yunanistanin ne Suriyenin savaş mavaş istediği yok. Çeteler Türkiyeye hakim olmuş. Onlar provake ediyor bu tür çatışmaları. Allah aşkına kendinize gelin destek vermeyin böyle saçmalıklara. Ben Avrupadayim. İşsizlik maaşı ile günde 3 öğün et yiyebiliyorum. Sabah sucuğu selamı, öğlen kıymalı makarnası, akşam balığı ıvıri ziviri..Yemin ederim ne istersem onu yiyorum 5 kişilik bir ailemle hemde işsizlik maaşı ile. Fakir fukara bir halksiniz. Aptalca kullandirmayin kendinizi..Yazıktır. Yapmayın. Rezil olur elinizdekinden de olursunuz..Hiç bir gücü yok şuan Turkiyenin hemde küllün haksizsiniz..size demedilermi Şamda cuma namazı kılacağız diye..Suriyede bile savaşı kaybettik bir Avrupa ülkesinimi yeneceğiz. Biraz realite. Perisan ederler bizi. Önce aç karninizi doyurun.
    Afiyet olsun reyiz. Abd yunansitanda ne kadar üs açtı ne kadar silah yığdı haberin var mı?
    Tamam biz aptalız yalana inanıyoruz, adamlar bunca silah ve askerle
    paintball mu oynayacak?
    Sen salam sucuk ye karnını doyur avrupaya şükret.

    Zaten 100 yıl önce çanakkaleye savaş yapmaya değil tonbalığı yemeye geldiler. Haçlı seferleri de olmadı, turistik seyahat yaptılar öyle mi.
  • 11-06-2022, 19:20:56
    #67
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun reyiz. Abd yunansitanda ne kadar üs açtı ne kadar silah yığdı haberin var mı?
    Tamam biz aptalız yalana inanıyoruz, adamlar bunca silah ve askerle
    paintball mu oynayacak?
    Sen salam sucuk ye karnını doyur avrupaya şükret.

    Zaten 100 yıl önce çanakkaleye savaş yapmaya değil tonbalığı yemeye geldiler. Haçlı seferleri de olmadı, turistik seyahat yaptılar öyle mi.
    Yahu den değilmisin ABD istedi diye gidip Güney Kore de o kadar şehit veren..Hem eyyy Amerika diye oy isteyeceksin hem adamlar başkası ile ortaklık yaptiginda noluyor diyeceksin. Amerika gibi bir ülke niye senin için bir karşı üst kursun. Akıl var mantık var Amerikalıların buna ihtiyacımı var seni yok etmek için.. Bütün askeri malzemeni zaten onlar veriyor. Bir eski püskü f16 yedek parçası için bile Abd ye muhtaç bir ülkesin sen. O üsler Rusya içindir hiçkimse kendisini fasulyeden sanıp iç politika malzemesi yapmasın. Önce aç karnımızı doyuralim abd ye laf atmadan önce..
  • 12-06-2022, 03:19:29
    #68
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika gelip yunanların yanında tüm gücüyle duruyor. Bizim enteller tık ses etmiyo. iİgal etseler Türkiye’nin suçu diyecek kişiler var çok enteresan. Gerçi duvarlara zulüm 1453’de başladı diye yazanların ülke menfaatine tek bir açıklama yaptıklarını da görmedik. Ne desek boş.
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Irak suriyeden sonra sıra türkiyenin geleceği yıllardır bilinen bir şey. Yunanısitan sadece ermenistan ve pkk gibi taseron, malum abdnin ve avrupanın köpeği.

    Türkiye tek mermi atsa abd işgal için hazırda bekliyor. Asıl senaryo bu. Hedef bu olduğu için her türlü kışkırtacaklar.
    Daha kolay yol ise İÇ AYAKLANMA. Tayyip gitsin diye abdye yunana yardım edecek sayısız sürü var. Pahalılık gıda kıtlığı vd yolları kullanarak savaşa kadar kaşıyacaklar.

    15 temmuz gecesi tayyip gidecek diye sevinenler, başarısız olunva tiyatro diye edebiyat yaptı. Bugün abd ve yunana yardım etmeye hazırlar.
    Mesele ağaç değil, ekonomi değil, hala anlamadın mı arkadaş...
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun reyiz. Abd yunansitanda ne kadar üs açtı ne kadar silah yığdı haberin var mı?
    Tamam biz aptalız yalana inanıyoruz, adamlar bunca silah ve askerle
    paintball mu oynayacak?
    Sen salam sucuk ye karnını doyur avrupaya şükret.

    Zaten 100 yıl önce çanakkaleye savaş yapmaya değil tonbalığı yemeye geldiler. Haçlı seferleri de olmadı, turistik seyahat yaptılar öyle mi.
    Hocam bunun kurt turk ermenı lazı yok ben ınsaatta çalısırken trabzonlu laz abı vardı bırı kurdıstan lafı etsın kafasına keserı yer derken akrabalarım arasında laz var ogulalrını evlelenen kadar 8-9 yıl askere yolalmadı sonra paralı askerlık çıkdı ben de Beynımde 2008 de şant takıldı 6 kez amelıyat omusdum 20011 de askere almadılar dıye ıcım ıcımı yıyordu kurt gordum senden benden daha mıllıyetcı ınsaatlarda çalısan kurt gordum samsun lımanlar da çalısan ama tayyıbı gram sevmeyen her seyı muhalıf olan boşanak gordum tuzu kuru antalyalı gorudm mıllıyetı antalyalı gordum bılmem ne yaptını grurla anlatan turlu degısık ınsan gordum 40 yaslarda torunum var dıyen adamın almanya da bılmem kaç yasın da kız ıle yaptıklarını anlatan
    bu kadar genıs kapsamlı anlattım kı konuyu genıs dusunelım dıye en yakını da ınsan bır gun arkandan kuyunu kazdıgını gorurusun yorumalrda profıl fotorafına ısraıl bayragı koyan mı dersın profılınde ıstanbul yazıp yurt dısın da yasayan mı dersın
    bunlar ıstedıklerı tek sey var kendı çıkarları baska hıç bısı yok adam
    surıye ye bınlerce tır sılah yıgdı 1-2 tır degıl bınlece tır seçım yatırımı dıyorlar
    yunan açıkdan destek vermıs abd seçım yatırmı dıyorlar
    bunların tek derdı savas sonrası ulkeın ı en ıyı yerlerını almak baska bısı degıl o yuzden denge sıyasetı yapması gerekıyor RTE nın savunma bakanı HULUSI PASA MILLI ISTIHBARAT HAKAN FIDAN ICERDE SOYLU DISARDA ÇAVUŞOGLU
  • 12-06-2022, 13:00:33
    #69
    Biz bu silahlanmayı 3 sene önce dillendiriyorduk karşı çıkın diyorduk. Malum parti abartıyorsunuz yok öyle birşey diyordu.
    Seçim dönemi yine abd'nin istediği gibi davranıyorlar. Hep dış güçler deyip duruyorlar bir kere şu dış güçlerin çıkarlarına hizmet etmeyen bir politika izlesinler de vay be bunlar da zerre kadar da olsa vatan millet sevgisi kalmış diyelim.

    Seçime kadar müsaade et, seçim dönemi tenkit ve tehdit et, seçim sonrası tebrik et. (Tabi kazanırlarsa)
  • 12-06-2022, 13:04:12
    #70
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savaş hiç güzel bir şey değil ama dünya kaynıyor Tarih Türki yine savaşa itiyor...

    Yunanistan tek değil, arkasında Fransa ve ABD var. Rusya bu tuzağa düştü inşallah bizde düşmeyiz.

    Savaş çıkarsa da şimdilik görüşlerim şöyle..

    Savaş çıkarsa ben Türkiye'nin Rusya gibi dağılacağını düşünmüyorum. Türkiye bu konuda antremanlı. Libya, Suriye, ırak, PKK Hepsi ile kısmi olarak savaşıyor diyebiliriz. Tek sorun şu halk buna hazır mı?

    Türkiye yunanistan ile savaşa girerse Avrupa ve Dünyadan Tıpkı Rusya gibi ekonomik boykota uğrayacak. Şimdi ne nene hatunlar var nede Yörük Ali var. Savaş için hazırlanmak lalzım, öncelikle kendi kendine yetebilmek lazım ki kendini kapattığın zaman yıllarca sana yetsin..

    Şimdiki Z Bebelerinin telefonlarını elinden al Ülkeye düşman olurlar.

    Hepsinden ötesi halk liderine güvenmiyor... Tüm halkın tek kemik güvendiği bir lider ile savaşmak çok daha doğru olur.. yoksa iç kargaşalar çıkabilir..
    Şimdiki bebelerin elinden telefonu al düşman olurlar mı?
    Nasıl vahşice bir tabir bu?
    Asıl sizin lideriniz koltuktan insin alayınız terörist olmak için fırsat kollarsınız...
  • 12-06-2022, 16:10:21
    #71
    mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiki bebelerin elinden telefonu al düşman olurlar mı?
    Nasıl vahşice bir tabir bu?
    Asıl sizin lideriniz koltuktan insin alayınız terörist olmak için fırsat kollarsınız...
    Yazdığınız kelimelerin nereye gittiğini anlamayacak kadar tecrübesiz ve yaşınız küçük olduğunu düşünerek görmezden geliyorum. Yok ben akıllıyım ve dediğimi gayet çok iyi biliyorum bu sebeple istediğinizi yapabilirsiniz derseniz. hiç üşenmeden 480 ve 482. maddeden dava açmak için hazırlıklara başlamak istiyorum. bu konuyu özellikle cevap vererek açıklamanızı bekliyorum.


    Herhangi bir siyasi parti ile bağım yok lakin şuan ki cumhurbaşkanını bizim liderimiz olarak görüyorsanız tabi ki yanlışlarını bilsem de liderim olarak görmek zorundayım. Yerine kim gelirse gelsin onu da kabul edeceğim gibi..

    Liderden kastınız eğer T.C. Cumhurbaşkanı yani başkanı ise o sizin de lideriniz.

    Tccb.gov adresine göre Cumhurbaşkanını tanımı şudur;
    "Cumhurbaşkanı Devletin başıdır. Yürütme yetkisi Cumhurbaşkanına aittir. Cumhurbaşkanı, Devlet başkanı sıfatıyla Türkiye Cumhuriyetini ve Türk Milletinin birliğini temsil eder; Anayasanın uygulanmasını, Devlet organlarının düzenli ve uyumlu çalışmasını temin eder. "
  • 12-06-2022, 16:18:08
    #72
    Üyeliği durduruldu
    mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiki bebelerin elinden telefonu al düşman olurlar mı?
    Nasıl vahşice bir tabir bu?
    Asıl sizin lideriniz koltuktan insin alayınız terörist olmak için fırsat kollarsınız...
    Senin tabirin iki kat daha vahşi.
    Şimdiki bebelerin elinden telefonu al düşman olurlar biraz sert üslup olabilir. Ancak yetişen çocuklara bakıyoruz çok daha vahim durumda. Kendi annesini tehdit edenler var. Bilgisayar ve telefon oyunları tıpkı uyuş turucu gibi etki yapıyor. Hem bağımlılık hem de engellediğinde şiddet vs.

    Asıl sizin lideriniz koltuktan insin alayınız terörist olmak için fırsat kollarsınız şu cümlenin ipe sapa gelir tarafı yok.