Arkadaşlar, arkadaşlar alacağını sandığınız adalar 1800'li yıllarda zaten işgal edilmişti, Osmanlı toprağı olarak gözükse bile Osmanlının oraları savunacak gücü yoktu, tıpkı ortadoğu gibi, tıpkı afrika gibi 1900'lü yılların başında ise resmen sorgusuz sualsiz tüm dünyaya karşı bizim dediler. Geçti bolunun pazarı.
Türkiye'nin son 10 yıldır gerçek gündemi ekonomi ve mültecilerdir, geçiniz bu işleri. Hükümetin seçim alt yapısına hazırlamasına izin verip böyle konular açmayın. Siz kendinize şunu sorun, ayda kaç kilo et yiyorum, ev sahibimiyim, araç sahibimiyim, yazlık sahibimiyim? Kredi kartı, kredi borcum var mı yok mu onu sorgulayın. Bu problemleri 20 yıl içerisinde çözüm sağlayıp, daha kötü hale getirmeseydin, o zaman adalara sahip olmaya baş koyabilirdin.
Osmanlının reddettiği İngiltere, Fransa, İtalya'nın kendi aralarında çalıp oynadığı Londra Antlaşmasını unutmayın, demem o ki Yunanistan ile savaşa girmen demek, karşına AB'yi, ABD'yi alman gerek. Zaten bitmiş ekonominle bunu yapamazsın. İstersen adaları silah gücüyle bir hafta içerisinde alırsın ne var ki? Sonuçlarına hazır mısın?
Daha millet yap işlet devret modeli ile yapılan köprü, otobandan geçemiyor birde adaya sahip olup gitme hayali kuruyor ... çok enteresan ... ne olduysa hep bu vatan, millet, sakarya pompasından ...