Arkadaşlar şu konuya tam üçüncü kezdir yorum yapıyorum. Vallahi aldatıyorlar sizi. Ne Yunanistanin ne Suriyenin savaş mavaş istediği yok. Çeteler Türkiyeye hakim olmuş. Onlar provake ediyor bu tür çatışmaları. Allah aşkına kendinize gelin destek vermeyin böyle saçmalıklara. Ben Avrupadayim. İşsizlik maaşı ile günde 3 öğün et yiyebiliyorum. Sabah sucuğu selamı, öğlen kıymalı makarnası, akşam balığı ıvıri ziviri..Yemin ederim ne istersem onu yiyorum 5 kişilik bir ailemle hemde işsizlik maaşı ile. Fakir fukara bir halksiniz. Aptalca kullandirmayin kendinizi..Yazıktır. Yapmayın. Rezil olur elinizdekinden de olursunuz..Hiç bir gücü yok şuan Turkiyenin hemde küllün haksizsiniz..size demedilermi Şamda cuma namazı kılacağız diye..Suriyede bile savaşı kaybettik bir Avrupa ülkesinimi yeneceğiz. Biraz realite. Perisan ederler bizi. Önce aç karninizi doyurun.