Savaş hiç güzel bir şey değil ama dünya kaynıyor Tarih Türki yine savaşa itiyor...
Yunanistan tek değil, arkasında Fransa ve ABD var. Rusya bu tuzağa düştü inşallah bizde düşmeyiz.
Savaş çıkarsa da şimdilik görüşlerim şöyle..
Savaş çıkarsa ben Türkiye'nin Rusya gibi dağılacağını düşünmüyorum. Türkiye bu konuda antremanlı. Libya, Suriye, ırak, PKK Hepsi ile kısmi olarak savaşıyor diyebiliriz. Tek sorun şu halk buna hazır mı?
Türkiye yunanistan ile savaşa girerse Avrupa ve Dünyadan Tıpkı Rusya gibi ekonomik boykota uğrayacak. Şimdi ne nene hatunlar var nede Yörük Ali var. Savaş için hazırlanmak lalzım, öncelikle kendi kendine yetebilmek lazım ki kendini kapattığın zaman yıllarca sana yetsin..
Şimdiki Z Bebelerinin telefonlarını elinden al Ülkeye düşman olurlar.
Hepsinden ötesi halk liderine güvenmiyor... Tüm halkın tek kemik güvendiği bir lider ile savaşmak çok daha doğru olur.. yoksa iç kargaşalar çıkabilir..