Anket Türkiye - Yunanistan Savaşı Başlar Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 339
Türkiye - Yunanistan Savaşı Başlar Mı?
Başlamaz
%49,85 (169 Oy)
Bilemem
%7,37 (25 Oy)
Tam Deniz Havası
%42,77 (145 Oy)
  • 10-06-2022, 19:51:27
    #37
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örnek verir misin
    Geçmiş seçim dönemlerini araştırırsanız cevapları almış olursunuz.
    Yorumlarım siyasi bulunarak siliniyor, bu yüzden konulara siyasi olmayan şekilde yazıyorum.
    Buraya yazmış olalım, seçim yaklaştıkça xxx ülke bize ilk atışı bile yapabilir. Ya da patlama veya sayısı belli olan teröristlere operasyonlar.
    Hepsi her zaman olmuştur, yine olacaktır. Hele ki böyle riskli bir dönemde. Sebebi net, yazmasak da anlaşılıyor.
  • 10-06-2022, 20:25:56
    #38
    Erdoğanın çıkışı haksız bir çıkış değil Yunanlılar açıkca Lozanı ihlal edip Türkiye yi kışkırtıyorlar. Bundan sonra Oruç Reis Akdeniz de tekrar aramalara başlamalı.

    Umarım Erdoğan sırf seçimi kazanmak için dengesiz bir şey kurgulamaz.
  • 10-06-2022, 21:10:09
    #39
    Biz yinede başımızda bu ekonomi ve mülteci sorunu varken savaşmayalım bir müddet. yoksa içinden geçeriz orası bir gerçek.
  • 10-06-2022, 21:49:07
    #40
    Su uyur, düşman uyumaz. Her ihtimale karşı tedbirli olmak lazım.
  • 10-06-2022, 22:20:48
    #41
    Vallahi bazı arkadaşların şuradaki yorumlarını okuyunca bu ülke bosuna bu halde değil diyorum. Bu nasıl bir körlük hali anlamadım. OECD raporlarına göre bu ülkenin yüzde 39'u okuduğunu anlamıyor. Bir webmaster forumunda bile şu yorumları görünce demekki araştırma net doğru diyorum. "Nasılsanız öyle yönetilirsiniz " buymuş demekki..Dünyadan bihaber insanlar Yunanistani alalım kafasindalar..Üzülerek söylüyorum ama Türkiyenin böyle bir savaşı kazanma ihtimali %1 bile değil bana göre. Cok büyük bir savaş bile olmaz. Türk ordusu 15 Temmuzdan sonra dağitildi. Dogru dürüst bir hava gücü bile yok. Herseyiniz ile dişa bagimlisiniz. Tamamen af sefil kalmak istiyorsaniz destekleyin bir Yunanistan ya da Suriye savasini..Bir iktidar kendi çıkarları için ülkeyi hertürlü kaosa götürmeye razı..Ama şu fakir fukara halka ne oluyor anlamak mümkün değil.
  • 10-06-2022, 22:42:37
    #42
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık millete verilecek makarna kalmadı.
    Devletin parası yok pandemide vatandaşa yardım etmek için vatandaştan yardım topladı.
    Ayrıca karşı taraf da her gün provokasyonun Türkiye'den geldiğini söylüyor.
    Dedeağaç'ın 2,5 mil açığında Türk savaş uçaklarının uçtuğunun haberleri geliyor karşı taraftan.

    Muhtemelen büyük bir çatışma çıkacak.
    Bunun 2 büyük nedeni var.

    Asıl büyük neden, Amerika bugüne kadar Yunanistan Türkiye arasındaki tansiyonu düşürmek için hep arabuluculuk yaptı.
    2 nato ülkesinin savaşmaması için Amerika hep araya girdi.
    Ama bugün ABD değil araya girmeyi Yunanistan'ın arkasında Türkiye'ye karşı pozisyon aldı.

    Diğer neden de bu çatışma ya da savaşın seçimlerin ertelenmesine neden olacak olması.
    Birileri seçimleri ertelemekten faydalanacaksa bu savaşın çıkmasından çekinmeyeceklerdir.

    Maalesef bizde garip bir özgüven var.
    Karşımızda Yunanistan var sanıyor bazı arkadaşlar.
    Aynı oyunu Rusya'ya uyguladılar. Rusya sadece Ukraynalılarla savaşacağını sanıyordu.
    Tüm Avrupa ve Amerika Ukrayna'ya ekonomik ve askeri yardım yapıyor.

    Aynısı Yunanistan için de geçerli.
    Biz Yunanistan ile değil tüm Avrupa Birliği ve ABD ile savaşırız.
    Karşımızda Ukrayna gibi bir ordu da yok bir Nato ordusu var.
    Düşürdüğümüz her Yunan uçağına karşı bir F16 veya Rafael hibe ederler.
    Sahada Yunanistan ile savaşıyor gibi görünsek de aslında bir koalisyon ile savaşacağız.

    Hepsini geçtim bu adaları alalım diyen milliyetçilik yaptığını sanan garibanlara acıyorum.
    Atatürk Fethiye Bodrum Marmaris Çeşme'yi aldı.
    Senede kaç kere gidip Bodrum da tatil yapabiliyorsunuz da bir de üzerine adaları istiyorsunuz.
    Biz Yunanistan'dan 10 ada alsak ihale ile müteahhitlere verirler ve bedelli askerlik yapamadığı için askere giden garibanlar şehit olur, o şehit çocukları da o adalara tatile bile gidemezler.
    Son zamanlarda okuduğum en tarafsız, net, laf sokmayan ama yerin dibine sokan yorum.
  • 10-06-2022, 22:43:49
    #43
    yüzmeyi ögrenememişler daha hocam
  • 10-06-2022, 23:34:49
    #44
    fâni editör.
    Amerika gelip yunanların yanında tüm gücüyle duruyor. Bizim enteller tık ses etmiyo. iİgal etseler Türkiye’nin suçu diyecek kişiler var çok enteresan. Gerçi duvarlara zulüm 1453’de başladı diye yazanların ülke menfaatine tek bir açıklama yaptıklarını da görmedik. Ne desek boş.
  • 10-06-2022, 23:37:54
    #45
    Bu seçimde de düşmanımız yunanlar oldu, tabi muhalefet te iş olmayınca mecbur yunan a sardık