Vallahi bazı arkadaşların şuradaki yorumlarını okuyunca bu ülke bosuna bu halde değil diyorum. Bu nasıl bir körlük hali anlamadım. OECD raporlarına göre bu ülkenin yüzde 39'u okuduğunu anlamıyor. Bir webmaster forumunda bile şu yorumları görünce demekki araştırma net doğru diyorum. "Nasılsanız öyle yönetilirsiniz " buymuş demekki..Dünyadan bihaber insanlar Yunanistani alalım kafasindalar..Üzülerek söylüyorum ama Türkiyenin böyle bir savaşı kazanma ihtimali %1 bile değil bana göre. Cok büyük bir savaş bile olmaz. Türk ordusu 15 Temmuzdan sonra dağitildi. Dogru dürüst bir hava gücü bile yok. Herseyiniz ile dişa bagimlisiniz. Tamamen af sefil kalmak istiyorsaniz destekleyin bir Yunanistan ya da Suriye savasini..Bir iktidar kendi çıkarları için ülkeyi hertürlü kaosa götürmeye razı..Ama şu fakir fukara halka ne oluyor anlamak mümkün değil.