Biz bu silahlanmayı 3 sene önce dillendiriyorduk karşı çıkın diyorduk. Malum parti abartıyorsunuz yok öyle birşey diyordu.
Seçim dönemi yine abd'nin istediği gibi davranıyorlar. Hep dış güçler deyip duruyorlar bir kere şu dış güçlerin çıkarlarına hizmet etmeyen bir politika izlesinler de vay be bunlar da zerre kadar da olsa vatan millet sevgisi kalmış diyelim.
Seçime kadar müsaade et, seçim dönemi tenkit ve tehdit et, seçim sonrası tebrik et. (Tabi kazanırlarsa)