Merhaba arkadaşlar az önce hesabıma giriş yapmadan farklı bir cihazdan r10 a gireyim dedim ancak sadece ilk 9 konu gözüküyor diğer son açılan konular gözükmüyor.Sizce bu bır hatamı yoksa yönetimin yaptığı birşeymi.
Ve son olarak sizce diğer konuları görebilme özelliği getirilmeli mi.
@Admin; bence diğer konular da gözükmesi lazım bu şekilde daha iyi olmazmi sizcede?
Neden misafir modunda iken eski konular gözükmüyor?
8
●132
- 08-06-2022, 23:09:11Üyeliği durduruldur10 dışından görüpte size mesaj atamasınlar dolandıramasınlar diye bu yüzden yeni konu açtığınızda whatsappınıza mesaj geliyor *********** dostlarımızdan googleden aradıkları konuyu bulabiliyorlar zaten
- 08-06-2022, 23:09:13Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence r10 nün üyeye ihtiyacı yok 🙂
Sırf konu görünüyor diye üye olmayacaksa 🤣🤣 hiç olmasin daha iyi - 08-06-2022, 23:10:29vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bununla ilgili değil çünkü haliyle alt kategorilere girildiğinde bütün konulara girilebiliyor onun için bence profil kısmı misafire kapalı olması gerekiyor - 08-06-2022, 23:11:21Üyeliği durdurulduProfil kısımları kapalı diye biliyorumkaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2022, 23:16:47Bilinçli bir durumdur. Bu tarz konularda https://www.r10.net/forumda/ önerilerinizi "Öneri" etiketiyle paylaşabilirsiniz.
Coşkun Bey'i etiketlemenize gerek yoktur, bu kısma belirli aralıklarla bakılmaktadır.