Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm son konular görünse belkide insan üye olmak istemez, bence böyle güzel.

Bence r10 nün üyeye ihtiyacı yok 🙂

Sırf konu görünüyor diye üye olmayacaksa 🤣🤣 hiç olmasin daha iyi