Merhaba arkadaşlar az önce hesabıma giriş yapmadan farklı bir cihazdan r10 a gireyim dedim ancak sadece ilk 9 konu gözüküyor diğer son açılan konular gözükmüyor.Sizce bu bır hatamı yoksa yönetimin yaptığı birşeymi.

Ve son olarak sizce diğer konuları görebilme özelliği getirilmeli mi.
@Admin; bence diğer konular da gözükmesi lazım bu şekilde daha iyi olmazmi sizcede?