r10 dışından görüpte size mesaj atamasınlar dolandıramasınlar diye bu yüzden yeni konu açtığınızda whatsappınıza mesaj geliyor *********** dostlarımızdan googleden aradıkları konuyu bulabiliyorlar zaten