Bilinçli bir durumdur. Bu tarz konularda https://www.r10.net/forumda/ önerilerinizi "Öneri" etiketiyle paylaşabilirsiniz.
Coşkun Bey'i etiketlemenize gerek yoktur, bu kısma belirli aralıklarla bakılmaktadır.