mrburun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda w*rez yasak ama bot niye serbest?
20
●1.390
- 04-06-2022, 23:09:45Elementorun bu kadar ucuza satılması gerçekten warezden değilde 1000 PRO
WEBSITE ACTIVATIONS 1000 adet kullanım 400 dolar ediyor. 400=6500/1000 = 6,5 tlye gelir.
Eğer lisans verilmiyorsa warezdir. plugin lisansla güncellenmiyorsa warezdir. - 04-06-2022, 23:09:59Şuan 49 50 TL ye satıyorlar ya, orijinal olsa kod mod veya davetiye ile tanımlamaları ve panele erişimin olurdu. Fakat adamlar ***** elementor pro yu panel şifreni isteyerek kuruyorlar. Zaten nette dolu var, sen elementorun sitesinden de hazır şablonları çekemiyorsunesquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 23:13:36Elementorun bu kdar ucuza satılması gercekten warezden değilde 1000 PROmrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WEBSITE ACTIVATIONS 1000 adet site aktivasyon kullanımı 400 dolar ediyor. 400=6500/1000 = 6,5 tlye gelir.
Eğer lisans verilmiyorsa warezdir. plugin lisansla güncellenmiyorsa warezdir. Aynı lisansı 1000 siteye kullanılan paket var elementorda... 1 yıllık hizmettir.
https://elementor.com/pricing-plugin/ Buradan 1000 kullanımlık sizde alıp. satışını yapabilirsiniz 50 tlden Ajans fiyatıda vardır. ama lisans güncelleme yapmıyorsa warezdir. Forumda böyle satıcılar varsa şikayet ediniz.... - 04-06-2022, 23:20:54Elemantoru bilmiyorum fakat çoğu lisans sistemi iki aşamadan oluşur. Dosya kurulur ardından lisans anahtarı girilir. Lisans anahtarına sahip herkes dilediği kadar lisanslama yapabilir diğer yandan panelden lisanslama birçok eklentide olmayan bir özellik. Bu yüzden müşteri ile lisans anahtarı paylaşamamak için admin bilgileri isteniyor.mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereden biliyorsunuz diyecek olursanız 2 tema 5 eklenti lisansim var, toplamda 15 bin TL ödedim. Aldığım tüm tema ve eklentilerde durum bu şekilde.
W4rezden supheleniyorsaniz karşı taraftan panel veya satin aldığına dair fatura bilgisi isteyebilirsiniz. - 05-06-2022, 13:49:59Bak detayına girersek ortalık karışır. Yasak olması gereken ama yasaklanmayan daha çok şey var forumda.
- 05-06-2022, 20:59:40Elimizden geldiğince fiyatları makul seviyede tutarak bir hizmet konusu oluşturduk ve veriyoruz.uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema ve eklenti firmaları sizinde ilettiğiniz gibi bu duruma sıcak bakmıyor, bunun farkındayız, diğer yandan eğer forum yönetiminden bu işe karşı aksi bir karar çıkarsa da çıkacak karara saygı duymaktan başka bir çaremiz yok.
Diğer yandan, benim gibi hizmet veya lisans satıcılarına karşı forumda bazı arkadaşların ciddi bir karın ağrısı var, biz piyasadan çıkarsak sadece bir web sitesi için;
GeneratePress 59 dolar
Perfmatters 24 dolar
Schema PRO 77 dolar gibi (bu liste uzar gider) ücretler ödenmek zorunda kalır.
Firmaların satış politikaları bu, dolar kuruda malum.
Konuya sadece bilgi amacıyla dahil oldum, sorunu olan arkadaşlar konuyu yönetime iletsin, ben konunun muhatabı değilim. - 05-06-2022, 22:23:00Hocam adına faturalı orijinal elementor kuruyorum. Nasıl hepsi w*rezmrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2022, 22:28:44Bana lisans veriyorsanız, ben o lisansla elementor ile markete bağlanıp temaları indirebiliyorsam sıkıntı yok. Bir de benim panelinden değil lisanslı ben kurabiliyorsam o zaman tamam derim.Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle