Sadece lisans (ürün) olarak satılanların hepsi w4rez, illegal
wp admin istemek kılıfına uydurmak sadece, kurulum hizmeti veriyorum hesabı. Ancak bariz şekilde konular incelediğinde kurulum hizmeti değil lisans (ürün) satışı yapılıyor, doğrudan ürünün lisansı pazarlanıyor hizmet değil.
(genel olarak söylüyorum tabi, sizin için değil mesajlarım. gördüğüm kadarıyla olması gerektiği gibi hizmete dahil etmişsiniz siz.)
https://rankmath.com/terms-and-condi...vice-reselling
Users may not reproduce, duplicate, copy, sell, resell or exploit any portion of this Website and of its Service without the Owners express prior written permission, granted either directly or through a legitimate reselling programme.
(Çok net)
https://elementor.com/help/use-eleme...s-for-clients/
According to
our terms, this license does not give you the rights to resell Elementor Pro. It only gives you the right to install it on the websites of your clients so that you can build pages.
(Çok net)
https://wp-rocket.me/pricing/
Yes, you can use our Infinite License to set up WP Rocket on your customers websites, unless you are offering hosting services.
Please note you need to respect our intellectual property.
In case you want to promote WP Rocket, we have an
Affiliate program that you might be interested in.
(Satacaksan ortaklık programına bak diyor, üst paketi al demiyor)
Forumda w*rez yasak değil kılıfına uydur yeter ki
Elimizden geldiğince fiyatları makul seviyede tutarak bir hizmet konusu oluşturduk ve veriyoruz.
Tema ve eklenti firmaları sizinde ilettiğiniz gibi bu duruma sıcak bakmıyor, bunun farkındayız, diğer yandan eğer forum yönetiminden bu işe karşı aksi bir karar çıkarsa da çıkacak karara saygı duymaktan başka bir çaremiz yok.
Diğer yandan, benim gibi hizmet veya lisans satıcılarına karşı forumda bazı arkadaşların ciddi bir karın ağrısı var, biz piyasadan çıkarsak sadece bir web sitesi için;
GeneratePress 59 dolar
Perfmatters 24 dolar
Schema PRO 77 dolar gibi (bu liste uzar gider) ücretler ödenmek zorunda kalır.
Firmaların satış politikaları bu, dolar kuruda malum.
Konuya sadece bilgi amacıyla dahil oldum, sorunu olan arkadaşlar konuyu yönetime iletsin, ben konunun muhatabı değilim.