Şuan 49 50 TL ye satıyorlar ya, orijinal olsa kod mod veya davetiye ile tanımlamaları ve panele erişimin olurdu. Fakat adamlar ***** elementor pro yu panel şifreni isteyerek kuruyorlar. Zaten nette dolu var, sen elementorun sitesinden de hazır şablonları çekemiyorsun
Elementorun bu kdar ucuza satılması gercekten warezden değilde 1000 PRO
WEBSITE ACTIVATIONS 1000 adet site aktivasyon kullanımı 400 dolar ediyor. 400=6500/1000 = 6,5 tlye gelir.
Eğer lisans verilmiyorsa warezdir. plugin lisansla güncellenmiyorsa warezdir. Aynı lisansı 1000 siteye kullanılan paket var elementorda... 1 yıllık hizmettir.
https://elementor.com/pricing-plugin/ Buradan 1000 kullanımlık sizde alıp. satışını yapabilirsiniz 50 tlden Ajans fiyatıda vardır. ama lisans güncelleme yapmıyorsa warezdir. Forumda böyle satıcılar varsa şikayet ediniz....