Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adına faturalı orijinal elementor kuruyorum. Nasıl hepsi w*rez
Bana lisans veriyorsanız, ben o lisansla elementor ile markete bağlanıp temaları indirebiliyorsam sıkıntı yok. Bir de benim panelinden değil lisanslı ben kurabiliyorsam o zaman tamam derim.