mrburun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda w*rez yasak ama bot niye serbest?
20
●1.390
- 05-06-2022, 22:32:39Bilgi eksikliğiniz olduğu için kafanıza bu konu takılmış. Şablonları indirebilirsin. Lisansın senin panelinde olmadığında lisanssız w@rez olmuyor. Ajans lisansı var. Müşteriye kurabiliyorsun kullandırabiliyorsun. Bunlar dışında doğrudan kimse 49 dolarlık eklentiyi hesapla birlikte 40-50 liraya veremez. Tek seçenek veriyorsa çalıntı kredi kartı ile alıyordur demektir. İyi forumlar.
- 05-06-2022, 22:47:05Hocam siz herhalde okuduğunuzu da anlamıyorsunuz. Anlasanız da sorunlarına cevap verdiğinizi sanıyorsunuz. Size de iyi forumlar.Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2022, 22:48:25Ben okuduğumu gayet iyi anlıyorum ama siz hala anlamamak için çabalıyorsunuz. İyi forumlar.mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
