• 05-06-2022, 22:32:39
    #19
    Kurumsal PLUS
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana lisans veriyorsanız, ben o lisansla elementor ile markete bağlanıp temaları indirebiliyorsam sıkıntı yok. Bir de benim panelinden değil lisanslı ben kurabiliyorsam o zaman tamam derim.
    Bilgi eksikliğiniz olduğu için kafanıza bu konu takılmış. Şablonları indirebilirsin. Lisansın senin panelinde olmadığında lisanssız w@rez olmuyor. Ajans lisansı var. Müşteriye kurabiliyorsun kullandırabiliyorsun. Bunlar dışında doğrudan kimse 49 dolarlık eklentiyi hesapla birlikte 40-50 liraya veremez. Tek seçenek veriyorsa çalıntı kredi kartı ile alıyordur demektir. İyi forumlar.
  • 05-06-2022, 22:47:05
    #20
    Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi eksikliğiniz olduğu için kafanıza bu konu takılmış. Şablonları indirebilirsin. Lisansın senin panelinde olmadığında lisanssız w@rez olmuyor. Ajans lisansı var. Müşteriye kurabiliyorsun kullandırabiliyorsun. Bunlar dışında doğrudan kimse 49 dolarlık eklentiyi hesapla birlikte 40-50 liraya veremez. Tek seçenek veriyorsa çalıntı kredi kartı ile alıyordur demektir. İyi forumlar.
    Hocam siz herhalde okuduğunuzu da anlamıyorsunuz. Anlasanız da sorunlarına cevap verdiğinizi sanıyorsunuz. Size de iyi forumlar.
  • 05-06-2022, 22:48:25
    #21
    Kurumsal PLUS
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz herhalde okuduğunuzu da anlamıyorsunuz. Anlasanız da sorunlarına cevap verdiğinizi sanıyorsunuz. Size de iyi forumlar.
    Ben okuduğumu gayet iyi anlıyorum ama siz hala anlamamak için çabalıyorsunuz. İyi forumlar.