Şuan 49 50 TL ye satıyorlar ya, orijinal olsa kod mod veya davetiye ile tanımlamaları ve panele erişimin olurdu. Fakat adamlar ***** elementor pro yu panel şifreni isteyerek kuruyorlar. Zaten nette dolu var, sen elementorun sitesinden de hazır şablonları çekemiyorsun
Elemantoru bilmiyorum fakat çoğu lisans sistemi iki aşamadan oluşur. Dosya kurulur ardından lisans anahtarı girilir. Lisans anahtarına sahip herkes dilediği kadar lisanslama yapabilir diğer yandan panelden lisanslama birçok eklentide olmayan bir özellik. Bu yüzden müşteri ile lisans anahtarı paylaşamamak için admin bilgileri isteniyor.
Nereden biliyorsunuz diyecek olursanız 2 tema 5 eklenti lisansim var, toplamda 15 bin TL ödedim. Aldığım tüm tema ve eklentilerde durum bu şekilde.
W4rezden supheleniyorsaniz karşı taraftan panel veya satin aldığına dair fatura bilgisi isteyebilirsiniz.