Sanırım en kötü günlerimdi
Şuan ofisim, işim, personellerim, arabam, 4 yaşında bir oğlum ve çok güzel bir ailem var.
Bu arada hesabımda da geçmiş tarihli bir spam ban cezam duruyor, o gün elimdeki içerikleri satmak için spam yapmıştım 1.20₺ dolmuş parası bulabilmek için, bulamayıp işyerinde kalmak zorunda kalmıştım

Başarı hikayesi sayılır mı bilmiyorum, çünkü her gün yeni bir gün. Daha yolun başında sayılırım gibime geliyor

