• 28-05-2022, 23:58:12
    #10
    Evlenmeden önce batıp müşterimin personeli olarak işe girdim. Yol parası bulamadığım için 10 12km yol yürüdüm kış günü yağmurda eve kadar.
    Sanırım en kötü günlerimdi
    Şuan ofisim, işim, personellerim, arabam, 4 yaşında bir oğlum ve çok güzel bir ailem var.
    Bu arada hesabımda da geçmiş tarihli bir spam ban cezam duruyor, o gün elimdeki içerikleri satmak için spam yapmıştım 1.20₺ dolmuş parası bulabilmek için, bulamayıp işyerinde kalmak zorunda kalmıştım
    Başarı hikayesi sayılır mı bilmiyorum, çünkü her gün yeni bir gün. Daha yolun başında sayılırım gibime geliyor
  • 29-05-2022, 00:01:39
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reis instagramda denk geldi izledim . Youtube'dan en son sbk holdingin sahibi sezgin baran korkmazı izlemiştim adam il--legalden vurmuş parayı
    Benim favorim thodexin kurucusu faruk fatih özer ama arka planda meşhur girişimcilik şarkısı çalıcak . bu beni motive ediyor işte!
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reis instagramda denk geldi izledim . Youtube'dan en son sbk holdingin sahibi sezgin baran korkmazı izlemiştim adam il--legalden vurmuş parayı
    Benim favorim thodexin kurucusu faruk fatih özer ama arka planda meşhur girişimcilik şarkısı çalıcak . bu beni motive ediyor işte!
    Herhangi bir tokatlik olayi oldugunu dusunmuyorum sbk hikayesini dinledigimde zaten direk demistim kara para aklama yontemi diye.
  • 29-05-2022, 00:04:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doguizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenmeden önce batıp müşterimin personeli olarak işe girdim. Yol parası bulamadığım için 10 12km yol yürüdüm kış günü yağmurda eve kadar.
    Sanırım en kötü günlerimdi
    Şuan ofisim, işim, personellerim, arabam, 4 yaşında bir oğlum ve çok güzel bir ailem var.
    Bu arada hesabımda da geçmiş tarihli bir spam ban cezam duruyor, o gün elimdeki içerikleri satmak için spam yapmıştım 1.20₺ dolmuş parası bulabilmek için, bulamayıp işyerinde kalmak zorunda kalmıştım
    Başarı hikayesi sayılır mı bilmiyorum, çünkü her gün yeni bir gün. Daha yolun başında sayılırım gibime geliyor

    Oysa şu mesajda ne derin anlamlar yatıyormuş helal olsun.
  • 29-05-2022, 00:08:03
    #13
    9 ay önce amazon associates başladım son 7 aydır aktif yapıyorum. Bu zamana kadar 50 bin dolarlık satış yaptırdım ama komisyon az işte. 2000 dolar gibi bir kazanç elde ettim. Hiç yoktan iyidir ama güzel tarafı 0 sermaye. Hani eğitim çıkartıp 0 sermaye diyip ürün yollamak için şu kadar paraya ihtiyacınız var derler ya. He işte bende hiç sermaye yok 😅
  • 29-05-2022, 00:15:44
    #14
    Cebimdeki son 100 TL'yi bir android uygulama için harcamıştım. Uygulamayı yaptırmıştım ama developer hesabım yoktu. Mecbur borçlanıp hesap aldım.
    İlk başlarda 1-2 market parası çıkıyordu.
    2-3 ay sonra 1 asgari ücret kazanmaya başladı.
    Yaklaşık 1 yıl devam ettim. Sonra politika ihlali yüzünden hesabım kapandı.
    İlk uygulamamda değil fakat daha sonraki uygulamamın başlığında ve ikonunda politika ihlali yapmışım.
    O zaman anladım.
    İşte o zaman anladım. Para ile bilgi alamazsın. Bilgi ile para alırsın.

    KPSS'den sonra inşallah daha sağlıklı bir kafa ile yeniden piyasaya gireceğim. Şimdi dikkatimi dağıtmamak için web işlerinden uzak duruyorum.
  • 29-05-2022, 00:22:16
    #15
    Üyeliği durduruldu
    doguizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenmeden önce batıp müşterimin personeli olarak işe girdim. Yol parası bulamadığım için 10 12km yol yürüdüm kış günü yağmurda eve kadar.
    Sanırım en kötü günlerimdi
    Şuan ofisim, işim, personellerim, arabam, 4 yaşında bir oğlum ve çok güzel bir ailem var.
    Bu arada hesabımda da geçmiş tarihli bir spam ban cezam duruyor, o gün elimdeki içerikleri satmak için spam yapmıştım 1.20₺ dolmuş parası bulabilmek için, bulamayıp işyerinde kalmak zorunda kalmıştım
    Başarı hikayesi sayılır mı bilmiyorum, çünkü her gün yeni bir gün. Daha yolun başında sayılırım gibime geliyor
    Gözlerim doldu okurken çaresizlik çok kötü bir durum Allah kimseye göstermesin
  • 29-05-2022, 00:29:49
    #16
    2017 de ödeme sistemi projemle X Bankada finallere kaldım ve elendim. Başarı mı başarısızlık mı çözemedim sonra anladım hayırlısı dedim.
  • 29-05-2022, 02:30:36
    #17
    çok iyi kilo alır tekrar zayıflarım. dejavu gibi yaşarım bunu
  • 29-05-2022, 03:09:29
    #18
    benimde çok zor zamanlarım oldu ama en zoru geçen seneydi.Tam aralık ayında kızımın bezi azaldı.İş yok para desen son 50 TL ne yapabilirim derken aklıma bir fikir geldi.Letgodan bir laptop bataryası aldım 40 TL ye ertesi gün sarı siteden 110 TL ye sattım.Sonrasında aynı şekilde bir kaç ürün daha bulup sattım.Tabiki bu arada bebek bezi olayını da hallettim.O kış en son 3 farklı iphone sattım başladığım 40 TL ile.Bana çok motive edici gelmişti.Bir de tanıdığımız dükkanın deposunu temizlemek için yardım istedi.O zaman 100 TL ye anlaştık ama depo pislik içinde ne ararsan var yani.Temizliğe başladım bir karton dolusu cd buldum hepside 1995-2005 arası yabancı cd ler.Dedim abi para verme bunları ver.Dediki zaten onlar çöptü 100 TL den oldun. Harbiden para vermedi çöp dediği cd lerle eve geldim.Hanım kızdı tabi böyle iş mi olur diye.Cd leri farklı platformlar üzerinden 30-130 TL arası fiyatlarla satışa koydum.Şu ana kadar bir yılda yalnızca 24 adet satabildim.Net kar 2.200 TL civarıydı.
    Demem o ki minicik olaylar bile hayatınızda çok büyük değişimler yaratabilir.Yeterki çaba gösterin olmayacak şey yok bu hayatta