benimde çok zor zamanlarım oldu ama en zoru geçen seneydi.Tam aralık ayında kızımın bezi azaldı.İş yok para desen son 50 TL ne yapabilirim derken aklıma bir fikir geldi.Letgodan bir laptop bataryası aldım 40 TL ye ertesi gün sarı siteden 110 TL ye sattım.Sonrasında aynı şekilde bir kaç ürün daha bulup sattım.Tabiki bu arada bebek bezi olayını da hallettim.O kış en son 3 farklı iphone sattım başladığım 40 TL ile.Bana çok motive edici gelmişti.Bir de tanıdığımız dükkanın deposunu temizlemek için yardım istedi.O zaman 100 TL ye anlaştık ama depo pislik içinde ne ararsan var yani.Temizliğe başladım bir karton dolusu cd buldum hepside 1995-2005 arası yabancı cd ler.Dedim abi para verme bunları ver.Dediki zaten onlar çöptü 100 TL den oldun. Harbiden para vermedi çöp dediği cd lerle eve geldim.Hanım kızdı tabi böyle iş mi olur diye.Cd leri farklı platformlar üzerinden 30-130 TL arası fiyatlarla satışa koydum.Şu ana kadar bir yılda yalnızca 24 adet satabildim.Net kar 2.200 TL civarıydı.
Demem o ki minicik olaylar bile hayatınızda çok büyük değişimler yaratabilir.Yeterki çaba gösterin olmayacak şey yok bu hayatta