9 ay önce amazon associates başladım son 7 aydır aktif yapıyorum. Bu zamana kadar 50 bin dolarlık satış yaptırdım ama komisyon az işte.

2000 dolar gibi bir kazanç elde ettim. Hiç yoktan iyidir ama güzel tarafı 0 sermaye. Hani eğitim çıkartıp 0 sermaye diyip ürün yollamak için şu kadar paraya ihtiyacınız var derler ya. He işte bende hiç sermaye yok 😅