Cebimdeki son 100 TL'yi bir android uygulama için harcamıştım. Uygulamayı yaptırmıştım ama developer hesabım yoktu. Mecbur borçlanıp hesap aldım.
İlk başlarda 1-2 market parası çıkıyordu.
2-3 ay sonra 1 asgari ücret kazanmaya başladı.
Yaklaşık 1 yıl devam ettim. Sonra politika ihlali yüzünden hesabım kapandı.
İlk uygulamamda değil fakat daha sonraki uygulamamın başlığında ve ikonunda politika ihlali yapmışım.
O zaman anladım.
İşte o zaman anladım. Para ile bilgi alamazsın. Bilgi ile para alırsın.

KPSS'den sonra inşallah daha sağlıklı bir kafa ile yeniden piyasaya gireceğim. Şimdi dikkatimi dağıtmamak için web işlerinden uzak duruyorum.