doguizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlenmeden önce batıp müşterimin personeli olarak işe girdim. Yol parası bulamadığım için 10 12km yol yürüdüm kış günü yağmurda eve kadar.
Sanırım en kötü günlerimdi
Şuan ofisim, işim, personellerim, arabam, 4 yaşında bir oğlum ve çok güzel bir ailem var.
Bu arada hesabımda da geçmiş tarihli bir spam ban cezam duruyor, o gün elimdeki içerikleri satmak için spam yapmıştım 1.20₺ dolmuş parası bulabilmek için, bulamayıp işyerinde kalmak zorunda kalmıştım
Başarı hikayesi sayılır mı bilmiyorum, çünkü her gün yeni bir gün. Daha yolun başında sayılırım gibime geliyor

Oysa şu mesajda ne derin anlamlar yatıyormuş helal olsun.