Evlenmeden önce batıp müşterimin personeli olarak işe girdim. Yol parası bulamadığım için 10 12km yol yürüdüm kış günü yağmurda eve kadar.
Sanırım en kötü günlerimdi

Şuan ofisim, işim, personellerim, arabam, 4 yaşında bir oğlum ve çok güzel bir ailem var.
Bu arada hesabımda da geçmiş tarihli bir spam ban cezam duruyor, o gün elimdeki içerikleri satmak için spam yapmıştım 1.20₺ dolmuş parası bulabilmek için, bulamayıp işyerinde kalmak zorunda kalmıştım

Başarı hikayesi sayılır mı bilmiyorum, çünkü her gün yeni bir gün. Daha yolun başında sayılırım gibime geliyor
Gözlerim doldu okurken çaresizlik çok kötü bir durum Allah kimseye göstermesin