• 28-05-2022, 20:46:53
    #10
    Bu embesilleri de kanaat önderi yaptılar başımıza.
  • 28-05-2022, 21:25:20
    #11
    Ne iktidarı, ne de muhalefeti beğenen ve destekleyen kendince ikinci bir muhalefet cephesi açtı. Kendisi yıllarca internet ortamında çoluk çocuk dediğimiz kitleye oyun yayıncılığı yapmış olan bir şahıs. Son 1-2 yıla kadar 18 yaş üstündeki insanlar arasında adını bilen bile yoktu. Bir anda siyasete atılacağım dedi ve milyonluk kitlesini de kullanarak bu arenada kendine yer bulmaya çalışıyor şu anda.

    Yapmaya çalıştığı veya söylediği şeyler kendisine göre ve onu destekleyenlere göre doğru şeyler. Ama vaktini oyunlarla değil, yaşam savaşı ile geçiren orta yaşa yakın ve üstündeki muhalifler AKP'den bezmiş insanlar. Ben de öyleyim. Ama davranış şekline her ne kadar kızsam da kendisine saldırılmasını doğru bulmuyorum. Çünkü kendisi bir tarafa yaranma çabasında değil. Ortalığı karıştırmayı sever influencer camiasındaki bazı kişiler. Genel alışkanlığını yapıyor. Kaostan besleniyor. Yani işini yapıyor.
  • 28-05-2022, 21:31:38
    #12
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktidarın rezilliklerini paylaşırken kraldı, muhalefetinkileri de paylaşınca ilgi peşinde mi oldu? Adamın ilgiye ihtiyacı yok, fazlasıyla para kazanıyor ve fan kitlesi var. Muhalefetin yediği naneleri ortaya serince birden akpli ilan edildi. Yanlışa yanlış diyemiyorsanız, aynı safta yer aldığın partiye koşulsuz bağlanıyorsan sorun vardır.
    Eleştirildiği konu, 360 derece dönerek olayları cımbızlaması. Jahrein'i severim ama son dönemde gerçekten mantıklı şeyler yazmıyor. Özellikle Ekrem İmamoğlu'nun yediği bir kase nohut'un peşine düşmesi olayından sonra Twitter'da takibi bırakmıştım.
  • 28-05-2022, 21:31:40
    #13
    Jahrein haklıdır, onu haksız gören de haksızdır. Bu kadar net, o adamla bir konu hakkında münakaşaya giren kaybeder. Adam genel kültür abidesi. O adamı tokatlayacak kişiler; Celal Şengör, İlber Ortaylı vb. türevidir. Yine çok büyütmeye gerek yok tabii, ama adam en doğru olan neyse onu yaptığını düşünüyor ve Arma 3 yıllarından beride takip ediyorum. Fakat hiç bir zaman fanı olmadım.
  • 28-05-2022, 21:41:37
    #14
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştirildiği konu, 360 derece dönerek olayları cımbızlaması. Jahrein'i severim ama son dönemde gerçekten mantıklı şeyler yazmıyor. Özellikle Ekrem İmamoğlu'nun yediği bir kase nohut'un peşine düşmesi olayından sonra Twitter'da takibi bırakmıştım.
    İyi de iktidarı desteklemiyor ki dönmekle ne alakası var? Son seçimlerde oy vererek desteklediği kişinin ve partinin yaptığı yanlışları paylaştı diye linç ediliyor. Koyun gibi sorgusuz sualsiz desteklemeye devam etseydi bu linçleri yemezdi.
  • 28-05-2022, 21:43:33
    #15
    Ben kendisini gerçekten tebrik ederim. Gidip yurt dışında kafasını dinleyebilecek imkanı var iken burada çeşitli mücadeleler veriyor. Kimse kusura bakmasın ama adam iktidarı da, muhalefeti de gerektiği şekilde eleştiriyor. İnanılmaz saçma bulduğum bir kesim var; " iktidar gitsin yeter ki, ne olursa olsun... " pardon? Yani sırf iktidar gidecek diye körü körüne mi hareket edelim? Zaten yıllardır körü körüne hareket edildiği için bu günlere gelmedik mi?

    Kimse kusura bakmasın. Ülkenin yaşadığı krizlerde iktidarın payı olduğu kadar muhalefetinde var. Bugüne kadar gerçek muhalefet yapamadılar, rezil ettiler partilerini.
    Jahrein'in etkisi ne mi? Güvendiğim adamın (Ekrem İ.) aslında güvendiğim gibi biri olmadığını gösterdi bana. İP, CHP vs. hepsinin bizi bugünden daha ileriye götüremeyeceğini gösterdi. (Asıp kesicez diyen il/ilçe başkanlarını gösterdi bize )
    Ben Jahreinden sonra vereceğim oy için inanılmaz bir elek kullanmaya karar verdim. Sırf adam içerik üreticisi, fenomen vs. diye bazı kesimler tarafından değişim ithamlarda bulunuluyor ama kusura bakmayın... adam haklı.
  • 28-05-2022, 21:47:46
    #16
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de iktidarı desteklemiyor ki dönmekle ne alakası var? Son seçimlerde oy vererek desteklediği kişinin ve partinin yaptığı yanlışları paylaştı diye linç ediliyor. Koyun gibi sorgusuz sualsiz desteklemeye devam etseydi bu linçleri yemezdi.


    https://twitter.com/jahreindota/stat...45436056190976

  • 28-05-2022, 22:06:08
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktidarın rezilliklerini paylaşırken kraldı, muhalefetinkileri de paylaşınca ilgi peşinde mi oldu? Adamın ilgiye ihtiyacı yok, fazlasıyla para kazanıyor ve fan kitlesi var. Muhalefetin yediği naneleri ortaya serince birden akpli ilan edildi. Yanlışa yanlış diyemiyorsanız, aynı safta yer aldığın partiye koşulsuz bağlanıyorsan sorun vardır.
    iktidarida muhalefetide elestirirken dogru yanlis herseyi elestiriyor bu yaptiginida dogru bulmuyorum onun disinda yanlisa yanlis demezsek birseyler degismez yarin basa x partisi gelsin o da yanlis yapsa onaya yanlis derim partiler babamin degil
  • 29-05-2022, 00:11:21
    #18
    Haksız olduğu bir konu daha göremedim.