Eleştirildiği konu, 360 derece dönerek olayları cımbızlaması. Jahrein'i severim ama son dönemde gerçekten mantıklı şeyler yazmıyor. Özellikle Ekrem İmamoğlu'nun yediği bir kase nohut'un peşine düşmesi olayından sonra Twitter'da takibi bırakmıştım.
İyi de iktidarı desteklemiyor ki dönmekle ne alakası var? Son seçimlerde oy vererek desteklediği kişinin ve partinin yaptığı yanlışları paylaştı diye linç ediliyor. Koyun gibi sorgusuz sualsiz desteklemeye devam etseydi bu linçleri yemezdi.