İktidarın rezilliklerini paylaşırken kraldı, muhalefetinkileri de paylaşınca ilgi peşinde mi oldu? Adamın ilgiye ihtiyacı yok, fazlasıyla para kazanıyor ve fan kitlesi var. Muhalefetin yediği naneleri ortaya serince birden akpli ilan edildi. Yanlışa yanlış diyemiyorsanız, aynı safta yer aldığın partiye koşulsuz bağlanıyorsan sorun vardır.
Eleştirildiği konu, 360 derece dönerek olayları cımbızlaması. Jahrein'i severim ama son dönemde gerçekten mantıklı şeyler yazmıyor. Özellikle Ekrem İmamoğlu'nun yediği bir kase nohut'un peşine düşmesi olayından sonra Twitter'da takibi bırakmıştım.