• 28-05-2022, 20:33:16
    #1
    Jahrein twitlerine bakıyorum bir tartışmalar olaylar oluyor son günlerde

    Sorum Jahrein hangi konuda haksız forumda çok eleştiren arkadaşlar vardı açıklarsa sevinirim
  • 28-05-2022, 20:34:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi konuda hakli full prim full ilgi pesinde bazi şeyleri elestirmek icin elestiriyor
  • 28-05-2022, 20:35:44
    #3
    Haklı olmadığı tek konu yok.
  • 28-05-2022, 20:37:33
    #4
    emre937 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi konuda hakli full prim full ilgi pesinde bazi şeyleri elestirmek icin elestiriyor
    İktidarın rezilliklerini paylaşırken kraldı, muhalefetinkileri de paylaşınca ilgi peşinde mi oldu? Adamın ilgiye ihtiyacı yok, fazlasıyla para kazanıyor ve fan kitlesi var. Muhalefetin yediği naneleri ortaya serince birden akpli ilan edildi. Yanlışa yanlış diyemiyorsanız, aynı safta yer aldığın partiye koşulsuz bağlanıyorsan sorun vardır.
  • 28-05-2022, 20:41:22
    #5
    Ahmet'i çok çok uzun zamandır tanırım, konuşurum, takip ederim. İnanın araştırmadan, bilgi sahibi olmadan bir şey yaptığına şahit olmadım. Bu her konuda haklı olduğu anlamına gelmiyor tabi fakat fikirlerine değer verilecek nadir insanlardan olduğunu söyleyebilirim.
    Takip edip etmemek pek mühim değil aslında fakat milletçe görüşlere saygılı olmayı öğrenmek zorundayız diye düşünüyorum.
  • 28-05-2022, 20:44:10
    #6
    Dünya görmüş bir adama benziyor olması veya yapılması gerekeni söyleyince karşı taraf saldırıyor. Eleştiriye kapalı bir millete ne yapsa yaranamaz...
  • 28-05-2022, 20:44:19
    #7
    YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahmet'i çok çok uzun zamandır tanırım, konuşurum, takip ederim. İnanın araştırmadan, bilgi sahibi olmadan bir şey yaptığına şahit olmadım. Bu her konuda haklı olduğu anlamına gelmiyor tabi fakat fikirlerine değer verilecek nadir insanlardan olduğunu söyleyebilirim.
    Takip edip etmemek pek mühim değil aslında fakat milletçe görüşlere saygılı olmayı öğrenmek zorundayız diye düşünüyorum.
    Ben şu ana kadar haksız oldugu bir şey görmedim de onun için sorayım dedim belki ben kaçırıyorum diye.
  • 28-05-2022, 20:45:21
    #8
    Muhalefetin rezilliklerini paylaştı diye herifin vücuduyla bile dalga geçmeye başladılar. Yemin ederim bu ülkede aktrol ve soltrollerden bol bir şey yok. İktidarın sorgusuz sualsiz destekçisi olan kitlenin aynısı sol kesimde de var. Hepsinin amacı ele geçirdiği belediyede ve iktidarda kendi yandaşını doyurmak, ülkenin gelişmesi felan umurlarında değil.

    Normalde yayıncıları takip etmem ama iktidarın nanelerini paylaştığından beri takip ediyorum Jahrein'i. Aktrollerin linç etmediği kadar soltroller linç etti bu adamı. Sebebi de sorgusuz sualsiz chp destekçisi olmadı diye.



    https://twitter.com/OtekiBakis/statu...01092043747329
  • 28-05-2022, 20:45:22
    #9
    akp'li trollere göre chp'li, chp'li trollere göre akp'li..