Ahmet'i çok çok uzun zamandır tanırım, konuşurum, takip ederim. İnanın araştırmadan, bilgi sahibi olmadan bir şey yaptığına şahit olmadım. Bu her konuda haklı olduğu anlamına gelmiyor tabi fakat fikirlerine değer verilecek nadir insanlardan olduğunu söyleyebilirim.
Takip edip etmemek pek mühim değil aslında fakat milletçe görüşlere saygılı olmayı öğrenmek zorundayız diye düşünüyorum.
Ben şu ana kadar haksız oldugu bir şey görmedim de onun için sorayım dedim belki ben kaçırıyorum diye.