Ne iktidarı, ne de muhalefeti beğenen ve destekleyen kendince ikinci bir muhalefet cephesi açtı. Kendisi yıllarca internet ortamında çoluk çocuk dediğimiz kitleye oyun yayıncılığı yapmış olan bir şahıs. Son 1-2 yıla kadar 18 yaş üstündeki insanlar arasında adını bilen bile yoktu. Bir anda siyasete atılacağım dedi ve milyonluk kitlesini de kullanarak bu arenada kendine yer bulmaya çalışıyor şu anda.

Yapmaya çalıştığı veya söylediği şeyler kendisine göre ve onu destekleyenlere göre doğru şeyler. Ama vaktini oyunlarla değil, yaşam savaşı ile geçiren orta yaşa yakın ve üstündeki muhalifler AKP'den bezmiş insanlar. Ben de öyleyim. Ama davranış şekline her ne kadar kızsam da kendisine saldırılmasını doğru bulmuyorum. Çünkü kendisi bir tarafa yaranma çabasında değil. Ortalığı karıştırmayı sever influencer camiasındaki bazı kişiler. Genel alışkanlığını yapıyor. Kaostan besleniyor. Yani işini yapıyor.