dostlar r10 da bazı kurallar var bu kuralları belirtip burada yanlış var insanlar dolandırılabiliyor şu şekilde olsa daha iyi olmaz mı dediğiniz zaman konunuz direk kapanır az önce başıma gelen gibi.
bu konuyu da direk kapatacaklardır.
konuyu açma sebebim sakın r10 u eleştirmeye şikayette bulunmaya çalışmayın konunuz direk kapanır ve ban yeme ihtimaliniz var.
az önce konuyu silen arkadaşın yazdığı yazı şu sana yazıyorum ordamısın?
öne çıkarmak için ücret ödemesi lazımmış falan filan eee ? dolandırıcıların parası yok mu? çıkaramaz mı? ne güzel önlemiş o öyle
R10 Süper bir yer herkese teşekkürler.
9
●336
- 12-05-2022, 18:14:38
- 12-05-2022, 18:17:34Dostum belirli kurallar olur yeni üyelere ve engelleme yaparsın burada engelleme yokOdegaard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 günlük hesap 0 ticaretli adam ticaret konusu açamaz açarsa silinmesi lazım ben bunu eleştirdiğim zaman benim konum değil bunu yapanların konusu silinmesi lazım - 12-05-2022, 18:20:53Bahsettiğim olay tamamen r10 içinde gerçekleşen dolandırılma yöntemi 1 günlük hesap 0 ticaret li adam konu açıp öne çıkarıp milleti dolandırıyor konusu halen duruyor halenArgornst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun milleti dolandırılmasına gerek yok ki isterse eli yüzü düzgün bir satıcı olsun o konunun silinmesi lazım.
gelip sadece kuralları belirtip konuyu kitlemekle bitmiyor iş - 12-05-2022, 18:21:07Reportlar isen silinir.kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 18:22:42Kimsenin alnında yazmıyor *********** olduğu hocam. Daha dikkatli olacaksınız ticaret geçmişine bakacaksınız bu kadar yani. 100% bir çözüm yok bu bahsettiğiniz duruma. Keşke olsaydı.kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle