Burada insanlar gönüllü olarak sizin şikayet konularınızla ilgileniyor. Ticaretinizi forumun içinden sürdürün diliniz yanmasın. Konunuz çok gereksiz. Forumda dolanırsanız r10 hakkında fikrinizi belirtebileceğiniz konular var zaten.