dostlar r10 da bazı kurallar var bu kuralları belirtip burada yanlış var insanlar dolandırılabiliyor şu şekilde olsa daha iyi olmaz mı dediğiniz zaman konunuz direk kapanır az önce başıma gelen gibi.
bu konuyu da direk kapatacaklardır.
konuyu açma sebebim sakın r10 u eleştirmeye şikayette bulunmaya çalışmayın konunuz direk kapanır ve ban yeme ihtimaliniz var.
az önce konuyu silen arkadaşın yazdığı yazı şu sana yazıyorum ordamısın?
öne çıkarmak için ücret ödemesi lazımmış falan filan eee ? dolandırıcıların parası yok mu? çıkaramaz mı? ne güzel önlemiş o öyle