Argornst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada insanlar gönüllü olarak sizin şikayet konularınızla ilgileniyor. Ticaretinizi forumun içinden sürdürün diliniz yanmasın. Konunuz çok gereksiz. Forumda dolanırsanız r10 hakkında fikrinizi belirtebileceğiniz konular var zaten.
Bahsettiğim olay tamamen r10 içinde gerçekleşen dolandırılma yöntemi 1 günlük hesap 0 ticaret li adam konu açıp öne çıkarıp milleti dolandırıyor konusu halen duruyor halen
bunun milleti dolandırılmasına gerek yok ki isterse eli yüzü düzgün bir satıcı olsun o konunun silinmesi lazım.
gelip sadece kuralları belirtip konuyu kitlemekle bitmiyor iş