iyi tatiller hocam burada yokken r10'un nasıl eksikliğini hissedildiğini oturup bir düşünürsün. Çoğu forum yönetiminde ki arkadaş bu işi gönüllü yapmakta ve ben asla uygun bulmuyorum özel konuşulması gereken bir şeyin konu açılarak belirtilmesini.