• 12-05-2022, 18:14:38
    #1
    dostlar r10 da bazı kurallar var bu kuralları belirtip burada yanlış var insanlar dolandırılabiliyor şu şekilde olsa daha iyi olmaz mı dediğiniz zaman konunuz direk kapanır az önce başıma gelen gibi.
    bu konuyu da direk kapatacaklardır.
    konuyu açma sebebim sakın r10 u eleştirmeye şikayette bulunmaya çalışmayın konunuz direk kapanır ve ban yeme ihtimaliniz var.
    az önce konuyu silen arkadaşın yazdığı yazı şu sana yazıyorum ordamısın?
    öne çıkarmak için ücret ödemesi lazımmış falan filan eee ? dolandırıcıların parası yok mu? çıkaramaz mı? ne güzel önlemiş o öyle
  • 12-05-2022, 18:16:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu tarz konuları moderatörle bire bir konuşsan olmaz mı? her yeni üyeyeye aynı muamele yapmak yanlış.
  • 12-05-2022, 18:16:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Burası hukuk forumu felan mi hocam biraz da insanın dikkat etmesi lazım
  • 12-05-2022, 18:17:34
    #4
    Odegaard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz konuları moderatörle bire bir konuşsan olmaz mı? her yeni üyeyeye aynı muamele yapmak yanlış.
    Dostum belirli kurallar olur yeni üyelere ve engelleme yaparsın burada engelleme yok
    1 günlük hesap 0 ticaretli adam ticaret konusu açamaz açarsa silinmesi lazım ben bunu eleştirdiğim zaman benim konum değil bunu yapanların konusu silinmesi lazım
  • 12-05-2022, 18:17:41
    #5
    Burada insanlar gönüllü olarak sizin şikayet konularınızla ilgileniyor. Ticaretinizi forumun içinden sürdürün diliniz yanmasın. Konunuz çok gereksiz. Forumda dolanırsanız r10 hakkında fikrinizi belirtebileceğiniz konular var zaten.
  • 12-05-2022, 18:20:53
    #6
    Argornst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada insanlar gönüllü olarak sizin şikayet konularınızla ilgileniyor. Ticaretinizi forumun içinden sürdürün diliniz yanmasın. Konunuz çok gereksiz. Forumda dolanırsanız r10 hakkında fikrinizi belirtebileceğiniz konular var zaten.
    Bahsettiğim olay tamamen r10 içinde gerçekleşen dolandırılma yöntemi 1 günlük hesap 0 ticaret li adam konu açıp öne çıkarıp milleti dolandırıyor konusu halen duruyor halen
    bunun milleti dolandırılmasına gerek yok ki isterse eli yüzü düzgün bir satıcı olsun o konunun silinmesi lazım.
    gelip sadece kuralları belirtip konuyu kitlemekle bitmiyor iş
  • 12-05-2022, 18:21:07
    #7
    kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum belirli kurallar olur yeni üyelere ve engelleme yaparsın burada engelleme yok
    1 günlük hesap 0 ticaretli adam ticaret konusu açamaz açarsa silinmesi lazım ben bunu eleştirdiğim zaman benim konum değil bunu yapanların konusu silinmesi lazım
    Reportlar isen silinir.
  • 12-05-2022, 18:22:42
    #8
    kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğim olay tamamen r10 içinde gerçekleşen dolandırılma yöntemi 1 günlük hesap 0 ticaret li adam konu açıp öne çıkarıp milleti dolandırıyor konusu halen duruyor halen
    bunun milleti dolandırılmasına gerek yok ki isterse eli yüzü düzgün bir satıcı olsun o konunun silinmesi lazım.
    Kimsenin alnında yazmıyor *********** olduğu hocam. Daha dikkatli olacaksınız ticaret geçmişine bakacaksınız bu kadar yani. 100% bir çözüm yok bu bahsettiğiniz duruma. Keşke olsaydı.
  • 12-05-2022, 18:23:54
    #9
    iyi tatiller hocam burada yokken r10'un nasıl eksikliğini hissedildiğini oturup bir düşünürsün. Çoğu forum yönetiminde ki arkadaş bu işi gönüllü yapmakta ve ben asla uygun bulmuyorum özel konuşulması gereken bir şeyin konu açılarak belirtilmesini.