• 08-05-2022, 19:29:08
    #28
    Egzama için ne kullanıyorsun?
  • 08-05-2022, 20:21:52
    #29
    Geçmiş olsun..
    Yakın bir akrabamızın ellerinde yaralar oluşuyordu.. egzamadan sedefe çevirdi vs.. ilaçlar kremler doktorlar vs bildiğin ne varsa yaptılar.. yoruldular..
    hastlalık olunca da herşey deneniyor acaba belki iyi gelir diye..

    Sonuç olarak son çare gümüş iyonlu su hazırladık... kendi yöntem ve çalışmalarımızla. Hamdolsun şuan çok iyi..
    Size de tavsiye ederim..

    Bunun yanında birçok hastalara da kullandık. dualarını aldık.

    Gümüş iyonlu suyu denemenizi tavsiye ederim... iyice araştırın, bununla alakalı çok bilgi var internette araştırın.. kısa sürede fayda göreceğinize inanıyorum..

    son olarak kemoterapi görürken enfeksiyon kapmış bir akrabamıza doktor artık evinize bakın dediği ama damar yolu bulamadıkları için çok ağrıları olduğu için hastanede tutuyorlardı. hastaya oğluyla 4 şişe gönderdim ertesi gün.(41 gün karanlıkta tutulmuş özel şişeyle) 5 gün sonra beni arayıp ''size zahmet olmasın bana formülü verirmisiniz, biz yapalım'' deyip ayıp etse de hastamızın son durumunu öğrendiğim. enfeksiyonlarının yüzde 200 değerden 160'a düşmüş değerleriyle hem damar yolları da açılmış ve bir de doktor antibiyotiği kesip suyu kullanmasını önermiş... bu güzel haberdi benim için. Verdiğimiz suyu kullanmaları iyileşmesine vesile... İyi olması herşeyden önemliydi benim için su veya başka bişiy. yeterki iyi olsun dualarımdaydı. sevdiğim akrabamdır.

    Haftaya tekrar ziyaret edecem akrabamızı, duasını alacağım, eğer gözle görülür güzelliğini görürsem yazarım buradan.. hatta su için forum açabilirim.. hastalarımıza doğal yollardan iyileşecek durumlara tonlarca ilaçlar kullanmalarına gerek yok..


    Allah şifalar versin.. Tüm hastalarımıza
  • 08-05-2022, 20:23:02
    #30
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egzama için ne kullanıyorsun?
    Bunları kullanıyorum %100 geçiriyor ama tedavi etmiyor eğer bunların birini bile kesersem başlıyor.
    Tacrolin krem Konazol içerdiğinden cildi inceltiyor yani çok kullanılması zararlı yani 2 günde 1 kullanılmalı.
    Locaderm "Merhem" krem olarak alınmamalı merhem olarak alınmalı merhem kreme oranla daha faydalı.
    Dercos şampuan çok pahalı ama tek saç egzamamın tedavisi.


  • 08-05-2022, 20:26:42
    #31
    Platin üye
    Abimin vefatından sonra sinirden stresten olmayan bi ton hastalık çıktı. Yaş 28 daha, hiper tansiyon, şeker, 3. derece karaciğer yağlanması, bunların yanında bende de egzema var, özellikle kafam deli kaşınıyor. bıktım sabunu kullanmaya başladım aktardan alabilirsiniz, iyi geliyor. kaşınma yok en azından. gözlerim de ilerledi iyicene, zaten 10 küsür yıldır gözlük kullanıyordum, artık yazıları iyice okuyamaz hale geldim. Allah tüm şifa bekleyenlere acil şifa versin
  • 08-05-2022, 20:34:10
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları kullanıyorum %100 geçiriyor ama tedavi etmiyor eğer bunların birini bile kesersem başlıyor.
    Tacrolin krem Konazol içerdiğinden cildi inceltiyor yani çok kullanılması zararlı yani 2 günde 1 kullanılmalı.
    Locaderm "Merhem" krem olarak alınmamalı merhem olarak alınmalı merhem kreme oranla daha faydalı.
    Dercos şampuan çok pahalı ama tek saç egzamamın tedavisi.


    ben uzun zamandır, konazol isimli şampuanı kullanıyordum ve saçımdaki egzema sorununu baya baya çözmüştü ama çok kimyasal diye head and shouldersa geçtim. O da sıkıntısız ilerliyordu ara ara stresli dönemlerde sadece yetmiyordu o yüzden bu şampuanı aldım dercos'u. 3. yıkamadayım işe yaramadığı gibi baya arttı kepek. Boşuna 180 lira bayıldım bu dercosa.
  • 08-05-2022, 20:34:59
    #33
    kardeşim çok geçmiş olsun hayırlı ve mutlu geceler dilerim şimdiden ben egzema için bir konuyu favoriye almıştım forumda açılmıştı konusu bak istersen linki bırakıyorum kendim denemedim deneyeceğim ama
    https://www.r10.net/sorum-var/312458...lan-varmi.html
  • 08-05-2022, 22:51:51
    #34
    Allah şifa versin kardeşim.
  • 08-05-2022, 23:22:24
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Akdeniz anemisiyim
    2- Astigmat ve göz tembelliğim var
    3- üst dişlerim 20 yaşımda döküldü
    4- çok ciddi egzama sorunum var.

    Yoruldum artık ilaçlar çok pahalı egzamayı engelleyen bir şampuan kullanıyorum önceden 130tl di şimdi 250tl olmuş şampuanı kullanmadığım zaman çok kötü oluyorum
    Az önce gözlerim görmüyor ya yatağımın üstündeymiş gözlüklerim görmeden üstüne oturdum ortadan 2 oldu.
    Azımda dış yok yemek yemekte zorlanıyorum
    Geçmiş olsun hocam, allah şifa versin. Bende de göz tembelliği var . Çocuklukta havale geçirmişim sanırım. O yüzden kamudan hiç bir mesleği edinemedim. Örneğin subaylık sınavlarına girmiştim spor sınav vs hepsi olumlu geçti ancak, sağlıkta gözden kalmıştım göz tembelliğinden . Bu arada ehliyet alabildiniz mi ? Göz tembelliğiyle ilgili şu sıralar ehliyet konusunda araştırma yapıyorum.
  • 08-05-2022, 23:32:48
    #36
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, allah şifa versin. Bende de göz tembelliği var . Çocuklukta havale geçirmişim sanırım. O yüzden kamudan hiç bir mesleği edinemedim. Örneğin subaylık sınavlarına girmiştim spor sınav vs hepsi olumlu geçti ancak, sağlıkta gözden kalmıştım göz tembelliğinden . Bu arada ehliyet alabildiniz mi ? Göz tembelliğiyle ilgili şu sıralar ehliyet konusunda araştırma yapıyorum.
    Hocam araç kullanamam kaza yaparım kavga etmek zorunda kalırım diye korkum var ki zaten görmekte zorluk çekiyorum net görmüyor bulanık görüyorum ne yazık ki