Abimin vefatından sonra sinirden stresten olmayan bi ton hastalık çıktı. Yaş 28 daha, hiper tansiyon, şeker, 3. derece karaciğer yağlanması, bunların yanında bende de egzema var, özellikle kafam deli kaşınıyor. bıktım sabunu kullanmaya başladım aktardan alabilirsiniz, iyi geliyor. kaşınma yok en azından. gözlerim de ilerledi iyicene, zaten 10 küsür yıldır gözlük kullanıyordum, artık yazıları iyice okuyamaz hale geldim. Allah tüm şifa bekleyenlere acil şifa versin