1- Akdeniz anemisiyim
2- Astigmat ve göz tembelliğim var
3- üst dişlerim 20 yaşımda döküldü
4- çok ciddi egzama sorunum var.
Yoruldum artık ilaçlar çok pahalı egzamayı engelleyen bir şampuan kullanıyorum önceden 130tl di şimdi 250tl olmuş şampuanı kullanmadığım zaman çok kötü oluyorum
Az önce gözlerim görmüyor ya yatağımın üstündeymiş gözlüklerim görmeden üstüne oturdum ortadan 2 oldu.
Azımda dış yok yemek yemekte zorlanıyorum
Geçmiş olsun hocam, allah şifa versin. Bende de göz tembelliği var . Çocuklukta havale geçirmişim sanırım. O yüzden kamudan hiç bir mesleği edinemedim. Örneğin subaylık sınavlarına girmiştim spor sınav vs hepsi olumlu geçti ancak, sağlıkta gözden kalmıştım göz tembelliğinden . Bu arada ehliyet alabildiniz mi ? Göz tembelliğiyle ilgili şu sıralar ehliyet konusunda araştırma yapıyorum.