Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, allah şifa versin. Bende de göz tembelliği var . Çocuklukta havale geçirmişim sanırım. O yüzden kamudan hiç bir mesleği edinemedim. Örneğin subaylık sınavlarına girmiştim spor sınav vs hepsi olumlu geçti ancak, sağlıkta gözden kalmıştım göz tembelliğinden . Bu arada ehliyet alabildiniz mi ? Göz tembelliğiyle ilgili şu sıralar ehliyet konusunda araştırma yapıyorum.
Hocam araç kullanamam kaza yaparım kavga etmek zorunda kalırım diye korkum var ki zaten görmekte zorluk çekiyorum net görmüyor bulanık görüyorum ne yazık ki