kardeşim çok geçmiş olsun hayırlı ve mutlu geceler dilerim şimdiden ben egzema için bir konuyu favoriye almıştım forumda açılmıştı konusu bak istersen linki bırakıyorum kendim denemedim deneyeceğim ama
https://www.r10.net/sorum-var/312458...lan-varmi.html