• 06-05-2022, 10:52:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar herkese. Geçenlerde açtığım konudaki gibi aldatılmıştım. Ve bunu atlatmak için bir süre her şeyden elimi ayağımı çekmiştim. Zorlu bir sürece girmem ile beraber işlere hiç odaklanamamıştım ama artık tekrar sizlerleyim arkadaşlar. Hayatımı kötüleyen o insana nispet olsun diye onun için biriktirdiğim para ile arabamı aldım ve bir ofis kiraladım. Kendi yazılım ofisimi açıp artık dalgama bakma kararı aldım ve kendisi kısa sürede pişman olduğunu umduğum gibi belirtti. Bu konuya biraz daha değinmek istiyorum çünkü önceki açtığım konuda çoğu arkadaş tartışmıştı.

    Ben nişanlı olduğum halde aldatılmıştım ve inanın evliliğe kadar gitmediğine çok dua ettim sonradan. Arkadaşlar, genç kardeşlerim. Bırakın yalnız kalın doğru insanı bulana kadar. Günler boyu çektiğim acının sonunda duamı ederken "Allah'ım, bana bir işaret ver. Kulunu önemsediğini göster. Beni günahlarımdan bağışla. Yaptığım hataları bağışla. Kötü niyetli insanları uzak tut. Beni bu kadar üzen insanları kahrı perişan eyle" diye dua ettim. Bayram sabahı ummadığım anda arabamı ikinci el olarak aşırı ucuza aldım ve oturup rabbime tekrar teşekkürümü edip ibadetimi devam ettirdim. Dün akşam yine bir an da olsa eski günlerimi aklıma getirip yine huzursuzlandım ve dedim ki "Ey rabbim, şüphem yoktur ki yanımda olduğunu biliyorum. Beni temiz kullarından biri eyle. Hakkımda hayırlısı ne ise onu nasip kıl" diye duamı ettim ve namazımı bitirdikten sonra, kardeşim içeride tiktok izliyordu ve bir anda "şüphesiz ben seninleyim" ayet kısmını arapça olarak işittim ve bu yaşantım boyunca defalarca karşıma çıktı. Bırakın sizi aldatanlar aldatsın bırakın ileri gitmeden zarardan dönün güzel dostlar, güzel kardeşler. Dinimizin buyurduğu gibi, aldatan da bizden değildir. Belki yanınızdaki eşiniz size öteki tarafta bir şey sağlayamayacak ama şu 3 günlük dünyanızda, ibadetiniz sizi kurtaracak öteki tarafta. Yaşamış bir kardeşiniz/abinizden bir hadiesdir * bu. Kimseyi üzmeyin, aldatmayın, ticarette de bir evlilik yolunda da. Mevlam düşman dost herkese iyi insanlar, hayırlı işler, hayırlı günler nasip etsin. Bizim dinimizden başka sığınacağımız bir şeyimiz yok. Hepinize hayırlı Cuma'lar, hayırlı işler. Benim gibi bu tatsız meseleyi yaşamış olan arkadaşlar varsa oturun dertleşelim. Çünkü günahı işleyene Allah elbette çok kötü sınayacak. Allah'ın adaleti elbet boy gösterecek. Er ya da geç. Herkese tekrardan Selamın Aleyküm.
  • 06-05-2022, 10:59:00
    #2

    hocam Her hayırda bir şer, her şerde bir hayır vardır derler doğru da derler zor şeyler yaşamıssın ve kendini bırakmamışsın . Rabbime sığındığın sürece ondan herzaman cevap alırsın Elhamdülillah . Hayat devam ediyor ne olursa olsun ölüm yok hiçbirşeyin sonunda . Ne güzel ayağa kalkmışsın bak Rabbim daha güzel günler yaşamayı nasip etsin sana .

  • 06-05-2022, 11:00:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nturgut58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    hocam Her hayırda bir şer, her şerde bir hayır vardır derler doğru da derler zor şeyler yaşamıssın ve kendini bırakmamışsın . Rabbime sığındığın sürece ondan herzaman cevap alırsın Elhamdülillah . Hayat devam ediyor ne olursa olsun ölüm yok hiçbirşeyin sonunda . Ne güzel ayağa kalkmışsın bak Rabbim daha güzel günler yaşamayı nasip etsin sana .

    Bunları yazarken bile huzurumdan gözlerim doldu üstat. Doğru derler eskiler. Vardır mevlamın bir bildiği. Bir kapıyı, bir nasibi kapatır. Bir kapıyı açar.
  • 06-05-2022, 11:02:09
    #4
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları yazarken bile huzurumdan gözlerim doldu üstat. Doğru derler eskiler. Vardır mevlamın bir bildiği. Bir kapıyı, bir nasibi kapatır. Bir kapıyı açar.
    Aynen öyle reis o kimse seni kaybetmiş senden değerlisi yok bu dünyada. Daha iyisi olur hayatında emin ol. Çok daha iyi günler bekliyor seni işin rast gelsin.
  • 06-05-2022, 11:05:21
    #5
    Aramıza tekrar hoşgeldin. Seni böyle kendinden emin, kendi yolunda inançlı bir şekilde ilerlerken gördüğüm için inan çok mutlu oldum.
  • 06-05-2022, 11:08:07
    #6
    Aleyküm selam, Allah sabır vermiş ve doğru adımlar atmışsınız. Bereketli olur inşallah.
  • 06-05-2022, 11:08:32
    #7
    Etkileyici ve bir o kadar üzücü. Etkileyici kısmı, güçlü bir şekilde bu durumdan çıkmış olmanız. Kimse, yaşamadığı acının duygusunu bilemez. O yüzden bu gibi zor durumları Rabbim göstermesin bizlere.

    Üzücü kısmı ise, karşıdaki kişinin bunları yapmış olması. İnsan pişman olacağı bile bile maalesef yanlış yapabiliyor.

    Diri durun demeyeceğim. Siz zaten bunu aşmışsınız

    Aramıza hoş geldiniz...
  • 06-05-2022, 11:13:34
    #8
    Artık hayatınıza daha güçlü bir şekilde devam edeceksiniz hocam, acılar insanı güçlendirir. Her olay bir tecrübedir, bunu da yaşamanız gerekiyormuş demek ki.
    Yeni hayata yeni düzene merhaba diyin artık sadece kendi başınıza kendiniz için uğraşacaksınız. Başarılardan başarıya koşacaksınız. Toparlandığınıza çok sevindim. Hayatınızın geri kalanında her zaman mutlu olmanız dileğiyle
  • 06-05-2022, 11:16:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etkileyici ve bir o kadar üzücü. Etkileyici kısmı, güçlü bir şekilde bu durumdan çıkmış olmanız. Kimse, yaşamadığı acının duygusunu bilemez. O yüzden bu gibi zor durumları Rabbim göstermesin bizlere.

    Üzücü kısmı ise, karşıdaki kişinin bunları yapmış olması. İnsan pişman olacağı bile bile maalesef yanlış yapabiliyor.

    Diri durun demeyeceğim. Siz zaten bunu aşmışsınız

    Aramıza hoş geldiniz...
    O enkazın altından çıkamasaydım işin sonu daha kötü olacaktı ama sağolsunlar bir kaç yakın arkadaşımın motivasyonu da çok etkili oldu.

    worldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam, Allah sabır vermiş ve doğru adımlar atmışsınız. Bereketli olur inşallah.
    Allah razı olsun, herkesin gönlüne göre hedefleri tutar inşallah. Mayıs ayı bizim için hayırlı olsun şimdiden

    Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramıza tekrar hoşgeldin. Seni böyle kendinden emin, kendi yolunda inançlı bir şekilde ilerlerken gördüğüm için inan çok mutlu oldum.
    Hoş gördüm, yapmam gereken buydu. Doğru olanı da buydu. Ramazan boyunca oruçlu oruçlu hüzünlü şekilde dolanırken bayram sabahı rabbimin açtığı kapıya selam vererek girdim. Ahmet Kaya demiş ya, "bin yar gelir bir yar gider, düşmanlar görür ne olur?" aynen öyle.

    nturgut58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle reis o kimse seni kaybetmiş senden değerlisi yok bu dünyada. Daha iyisi olur hayatında emin ol. Çok daha iyi günler bekliyor seni işin rast gelsin.
    Amin üstat, hepimizin işi rast gitsin inşallah, hepimize kolay gelsin