Selamlar herkese. Geçenlerde açtığım konudaki gibi aldatılmıştım. Ve bunu atlatmak için bir süre her şeyden elimi ayağımı çekmiştim. Zorlu bir sürece girmem ile beraber işlere hiç odaklanamamıştım ama artık tekrar sizlerleyim arkadaşlar. Hayatımı kötüleyen o insana nispet olsun diye onun için biriktirdiğim para ile arabamı aldım ve bir ofis kiraladım. Kendi yazılım ofisimi açıp artık dalgama bakma kararı aldım ve kendisi kısa sürede pişman olduğunu umduğum gibi belirtti. Bu konuya biraz daha değinmek istiyorum çünkü önceki açtığım konuda çoğu arkadaş tartışmıştı.

Ben nişanlı olduğum halde aldatılmıştım ve inanın evliliğe kadar gitmediğine çok dua ettim sonradan. Arkadaşlar, genç kardeşlerim. Bırakın yalnız kalın doğru insanı bulana kadar. Günler boyu çektiğim acının sonunda duamı ederken "Allah'ım, bana bir işaret ver. Kulunu önemsediğini göster. Beni günahlarımdan bağışla. Yaptığım hataları bağışla. Kötü niyetli insanları uzak tut. Beni bu kadar üzen insanları kahrı perişan eyle" diye dua ettim. Bayram sabahı ummadığım anda arabamı ikinci el olarak aşırı ucuza aldım ve oturup rabbime tekrar teşekkürümü edip ibadetimi devam ettirdim. Dün akşam yine bir an da olsa eski günlerimi aklıma getirip yine huzursuzlandım ve dedim ki "Ey rabbim, şüphem yoktur ki yanımda olduğunu biliyorum. Beni temiz kullarından biri eyle. Hakkımda hayırlısı ne ise onu nasip kıl" diye duamı ettim ve namazımı bitirdikten sonra, kardeşim içeride tiktok izliyordu ve bir anda "şüphesiz ben seninleyim" ayet kısmını arapça olarak işittim ve bu yaşantım boyunca defalarca karşıma çıktı. Bırakın sizi aldatanlar aldatsın bırakın ileri gitmeden zarardan dönün güzel dostlar, güzel kardeşler. Dinimizin buyurduğu gibi, aldatan da bizden değildir. Belki yanınızdaki eşiniz size öteki tarafta bir şey sağlayamayacak ama şu 3 günlük dünyanızda, ibadetiniz sizi kurtaracak öteki tarafta. Yaşamış bir kardeşiniz/abinizden bir hadiesdir * bu. Kimseyi üzmeyin, aldatmayın, ticarette de bir evlilik yolunda da. Mevlam düşman dost herkese iyi insanlar, hayırlı işler, hayırlı günler nasip etsin. Bizim dinimizden başka sığınacağımız bir şeyimiz yok. Hepinize hayırlı Cuma'lar, hayırlı işler. Benim gibi bu tatsız meseleyi yaşamış olan arkadaşlar varsa oturun dertleşelim. Çünkü günahı işleyene Allah elbette çok kötü sınayacak. Allah'ın adaleti elbet boy gösterecek. Er ya da geç. Herkese tekrardan Selamın Aleyküm.